Skip to main content
Beantwoord

Geen diensten en heb nu een noodoplossing nodig voor thuiswerken

  • 21 augustus 2022
  • 8 reacties
  • 189 keer bekeken

Sinds vrijdagochtend om 10:00 uur is de internetverbinding weggevallen. Zaterdagochtend is er een monteur langsgekomen. De monteur heeft het probleem niet kunnen achterhalen. Morgen (maandag) zal er een andere monteur (een zogenaamde specialist) langskomen, persoonlijk heb ik daar twijfels over want in eerste instantie werd er gezegd dinsdag komt er een monteur langs, maar nadat ik heb gezegd dat het probleem aan de kant van KPN is, is er een dag eerder toegezegd. Ik ben hier nog niet mee geholpen. Ik werk vanuit huis en KPN moet voor een nood oplossing zorgen. Ik heb geen privé mobielenummer van KPN maar wel een zakelijke mobielnummer van mijn werkgever ( ook van KPN) maar daar zitten niet genoeg MB’s op om daarmee thuis te kunnen werken. 

Gezien het probleem/storing aan de kant van KPN wil ik een noodoplossing, zodat ik morgen gewoon kan werken. 

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemiddag @Mal.KF en welkom hier op ons forum, al is de aanleiding natuurlijk wat minder :(
Nooit leuk zo'n storing en ik snap dat je morgen verbinding nodig hebt om thuis te kunnen werken. Ik zag dat je je profiel al had ingevuld waarvoor dank, ik heb meteen even meegekeken en er is sprake van een dienstgenerieke storing. De verwachting is dat dit dinsdag is opgelost. De monteur hoeft hiervoor niet bij jou thuis te zijn omdat het probleem zich daar niet bevindt. Vanwege de urgentie met thuiswerken heb ik een zogenaamd noodpakket voor je aangevraagd en dit ligt morgen voor je klaar bij de Primera in jouw woonplaats, je ontvangt hiervan ook nog een sms ter bevestiging. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22494 reacties
  • 21 augustus 2022

@Mal.KF balen dat het allemaal niet werkt. De enige noodoplossing is een grote bundel op je mobiel maar ik betwijfel of dat op het mobiel van een andere contractant gezet kan worden. Andere noodoplossingen zijn er niet op dit korte termijn. 


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 8228 reacties
  • Antwoord
  • 21 augustus 2022

Goedemiddag @Mal.KF en welkom hier op ons forum, al is de aanleiding natuurlijk wat minder :(
Nooit leuk zo'n storing en ik snap dat je morgen verbinding nodig hebt om thuis te kunnen werken. Ik zag dat je je profiel al had ingevuld waarvoor dank, ik heb meteen even meegekeken en er is sprake van een dienstgenerieke storing. De verwachting is dat dit dinsdag is opgelost. De monteur hoeft hiervoor niet bij jou thuis te zijn omdat het probleem zich daar niet bevindt. Vanwege de urgentie met thuiswerken heb ik een zogenaamd noodpakket voor je aangevraagd en dit ligt morgen voor je klaar bij de Primera in jouw woonplaats, je ontvangt hiervan ook nog een sms ter bevestiging. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 21 augustus 2022

Super bedankt voor de snelle reactie! 


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 8228 reacties
  • 21 augustus 2022
Mal.KF schreef:

Super bedankt voor de snelle reactie! 

Graag gedaan en fijn dat ik je via deze toch nog heb kunnen helpen aan een noodoplossing @Mal.KF!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 22 augustus 2022

Goedemorgen, 

Als het goed is ligt het pakket vandaag klaar om opgehaald te worden maar ik heb alleen nog geen sms (track en trace-code)ontvangen. 


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 8228 reacties
  • 22 augustus 2022
Mal.KF schreef:

Goedemorgen, 

Als het goed is ligt het pakket vandaag klaar om opgehaald te worden maar ik heb alleen nog geen sms (track en trace-code)ontvangen. 

Daar heb ik helaas geen zicht op maar volgens mij informatie is het pakketje vandaag wel afgeleverd op het desbetreffende servicepunt @Mal.KF!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 22 augustus 2022

Ik heb het eindelijk ontvangen. Iig bedankt voor je bericht.


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 8228 reacties
  • 22 augustus 2022
Mal.KF schreef:

Ik heb het eindelijk ontvangen. Iig bedankt voor je bericht.

Super, dat stelt mij ook weer gerust @Mal.KF en jij ook bedankt voor het laten weten :)