Skip to main content
Beantwoord

Krijg ik bij het veranderen van het abonnement een KPN Box 12 en bluetooth tv-ontvangers?

• October 3, 2022
  • 3 reacties
  • 59 keer bekeken

Even een vraag ik heb nog een v9 modem en als ik mijn abonnement aanpas krijg ik dan een box12 en bluetooth tv ontvangers?

mvg

Marc

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @Marc van Rijn, als je de Wifi Manager doet zoals Nick al noemt zal het huidige modem worden vervangen. Je hebt zo te zien glasvezel, dan zal het inderdaad een Box 12 worden. Alleen bij pairbonding (koper) zal een V10 gestuurd worden, dat is het nieuwste modem dat dat ondersteund. Dat is voor jou niet van toepassing dus.

Bij alleen een wijziging naar een Hussel pakket wordt verder niets gedaan met de hardware, alleen als je zoals genoemd het 4K pakket erbij afneemt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • October 3, 2022

Die v9 kunt u nu al gewoon omruilen via de WiFi Manager. 

Andere tv ontvangers krijgt u alleen als u voor het 4K pakket kiest.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 3, 2022

In principe veranderd er niets qua hardware.  De v9 wordt weleens vervangen maar of de dan de box 12 krijgt is niet zeker.  

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 5, 2022

Hoi @Marc van Rijn, als je de Wifi Manager doet zoals Nick al noemt zal het huidige modem worden vervangen. Je hebt zo te zien glasvezel, dan zal het inderdaad een Box 12 worden. Alleen bij pairbonding (koper) zal een V10 gestuurd worden, dat is het nieuwste modem dat dat ondersteund. Dat is voor jou niet van toepassing dus.

Bij alleen een wijziging naar een Hussel pakket wordt verder niets gedaan met de hardware, alleen als je zoals genoemd het 4K pakket erbij afneemt.