Sinds 2 maandjes glasvezel verbinding van KPN opgeleverd gekregen, maar krijg dagelijks last van wegvallende verbinding. Met alle Teams-meetings ivm thuiswerken is dit niet te doen :( Bij de kabel-concurrent had ik daar nooit last van met thuiswerken...
Net als ander forum leden maar de logging bekeken van m'n modem, en ja hoor...ook hier volop de bekende PPPOE error, LCP Echo, en TR-069 connectivity issues….
Kan ik nu kosteloos een servicemonteur laten langskomen om mijn verbindingen te controleren en te verhelpen?
De meldingen rond TR-069 kan je gewoon negeren, dat is volstrekt normaal.
Het zijn ook niet voor niets "Info" meldingen.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.