Skip to main content
Beantwoord

Constant wegvallende internet verbinding, PPPOE error, LCP Echo, en TR-069 connectivity issues

  • 31 oktober 2022
  • 2 reacties
  • 141 keer bekeken

Sinds 2 maandjes glasvezel verbinding van KPN opgeleverd gekregen, maar krijg dagelijks last van wegvallende verbinding. Met alle Teams-meetings ivm thuiswerken is dit niet te doen :(
Bij de kabel-concurrent had ik daar nooit last van met thuiswerken...

Net als ander forum leden maar de logging bekeken van m'n modem, en ja hoor...ook hier volop de bekende  PPPOE error, LCP Echo, en TR-069 connectivity issues….

Kan ik nu kosteloos een servicemonteur laten langskomen om mijn verbindingen te controleren en te verhelpen?

gr Victor

 

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @Vict0r, welkom! Ik zie inderdaad dagelijks één of meerdere verbroken verbindingen. Het handigst is dat je hier even telefonisch contact voor opneemt via 0800-0402. Dat kan op werkdagen tussen 8 en 18 uur en op zaterdag van 8 tot 17 uur. Mijn collega's kunnen met je meekijken en, na een reset van het modem, eventueel een monteur regelen. Het is dan handig dat je contact opneemt op een dag dat je inderdaad last hebt van deze verbroken verbindingen, zodat het systeem deze daadwerkelijk geregistreerd heeft. Heb jij zelf de bekabeling van en naar het glasvezelkastje en het modem al eens gecheckt en zelf al eens het glasvezelkastje 2 minuten stroomloos gehad + het modem gereset? 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 30835 reacties
  • Antwoord
  • 2 november 2022

Beste @Vict0r, welkom! Ik zie inderdaad dagelijks één of meerdere verbroken verbindingen. Het handigst is dat je hier even telefonisch contact voor opneemt via 0800-0402. Dat kan op werkdagen tussen 8 en 18 uur en op zaterdag van 8 tot 17 uur. Mijn collega's kunnen met je meekijken en, na een reset van het modem, eventueel een monteur regelen. Het is dan handig dat je contact opneemt op een dag dat je inderdaad last hebt van deze verbroken verbindingen, zodat het systeem deze daadwerkelijk geregistreerd heeft. Heb jij zelf de bekabeling van en naar het glasvezelkastje en het modem al eens gecheckt en zelf al eens het glasvezelkastje 2 minuten stroomloos gehad + het modem gereset? 


wjb
Superuser
  • 74610 reacties
  • 2 november 2022

De meldingen rond TR-069 kan je gewoon negeren, dat is volstrekt normaal.

Het zijn ook niet voor niets "Info" meldingen.