Skip to main content
Vraag

Adapter glasvezelkastje ontbreekt, kan ik een nieuwe krijgen?

  • 9 november 2022
  • 9 reacties
  • 213 keer bekeken

Goede middag,

Sinds 2 weken heb ik een abonnement bij kpn. Ik probeerde alles aan te sluiten, maar helaas mis ik (heeft mijn ex meegenomen) de adapter voor mijn glasvezel kastje, Genexis TKF-MC-1012. Op advies van een medewerker in de KPN winkel heb ik een adapter besteld, maar helaas past deze niet.  Graag zal ik willen weten welke adapter ik moet bestellen? 

 

Met vriendelijke groet, 

 

Kim 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 9 november 2022

Kunt u de adapter niet gewoon terug vragen?


  • 13274 reacties
  • 9 november 2022
Nick83 schreef:

Kunt u de adapter niet gewoon terug vragen?

Ik zou me kunnen voorstellen dat dat gevoelig ligt. Anderzijds heeft diegene iets meegenomen wat strikt genomen van KPN is.

 

@Kim1991 , je kunt het beste even met 0800-0402 bellen en het probleem uitleggen. 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23383 reacties
  • 9 november 2022

Hi @Kim1991, welkom op het forum. 

Zou je hier een foto willen plaatsen van je glasvezelkastje? Van bepaalde modellen kan ik dit opsturen, maar van 1 model niet. Daar moet ik een monteur voor opsturen. 

Zou je ook je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 9 november 2022

Dit is het kastje. 

Ik heb verder geen contact meer met hem en dat wil ook zo houden :). 


  • 0 reacties
  • 9 november 2022

Hallo @Kim1991 ook graag even een foto van de voorkant van de kast.

 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23383 reacties
  • 9 november 2022

@Kim1991, inderdaad graag ook een foto van de voorkant. Dan kan ik beter zien welke type het is. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 10 november 2022
JanD schreef:

Hallo @Kim1991 ook graag even een foto van de voorkant van de kast.

 

Ik zal vanavond een foto maken en hierop zetten :). 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 10 november 2022

 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23383 reacties
  • 10 november 2022

Duidelijk, nog vergeten te vragen: zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?