Skip to main content
Antwoord

Ik heb geen stabiel internet en zoek het nummer van de helpdesk

  • December 4, 2022
  • 2 reacties
  • 314 keer bekeken

Ik heb geen stabiel internet, hij valt elk keer weg. Ik krijg via de tools elke keer het bericht dat ik met mijn modem de helpdesk moet bellen (oud xs4all klant).  Maar krijg nergens het helpdesk nummer te zien alleen het 0800 nummer dat weer door verwijst naar de zelfde tool. Dit noem ik kastje naar de muur….. echt wat slecht. Ook op de site geen telefoonnummer te vinden of iets…. wat en waar kan ik naar toe met mijn probleem. Graag snel een reactie, bij xs4all was er altijd iemand bereikbaar en werd alles goed opgelost. Als dit nu niet gebeurd dan stap ik morgen over...

Beste antwoord door RBxx

Hallo @rogier14 

Als oud xs4all klant, overgenomen door KPN, kan je nog steeds bellen met de xs4all servicedesk.

Regel het telefonisch op 020-3987666
We zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 10.00 tot 17.00 uur.

bron: https://www.kpn.com/service/xs4all.htm

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 4, 2022

Hallo @rogier14 

Als oud xs4all klant, overgenomen door KPN, kan je nog steeds bellen met de xs4all servicedesk.

Regel het telefonisch op 020-3987666
We zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdagen van 10.00 tot 17.00 uur.

bron: https://www.kpn.com/service/xs4all.htm


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 4, 2022

Dank, ik ga ze morgen bellen.