Skip to main content
Antwoord

Alcatel MW70K 'wachtwoord onjuist'

  • January 24, 2023
  • 4 reacties
  • 1414 keer bekeken

Vandaag heb ik de ‘noodoplossing’ opgehaald met daarin de Alcatel MW70VK. Na heel veel proberen werkt deze wel direct op de PC (gekabeld) maar krijg ik bij alle draadloze pogingen geen verbinding want ‘wachtwoord onjuist’

Weet iemand hoe ik dat kan oplossen , want door aanhoudende ellende met mn nieuwe glasvezel-aansluiting ben ik inmiddels ook door mn 50GB databundel van de mobiel heen. Ik sta echt op het punt de hele zwik brandend op de post terug te sturen, inclusief mn contract. Toch wilde ik eerst hier wat proberen, scheelt weer lucifers ;) 

 

Alvast dank voor het lezen en het proberen te helpen!

Beste antwoord door Bram van KPN

Welkom op het forum @AlexS1971! Vervelend te horen dat de noodoplossing niet werkt. 

Hoe staat het er op dit moment voor? Heb je het werkend gekregen? Zo niet, bel dan in de eerste instantie 0800-0402. Dan kan een medewerker je gelijk helpen. 

Als het via die weg niet lukt, laat het dan hier weten. Vul dan ook je profiel in. Dan kan ik bij je gegevens en ga ik voor je aan het werk. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 27, 2023

Welkom op het forum @AlexS1971! Vervelend te horen dat de noodoplossing niet werkt. 

Hoe staat het er op dit moment voor? Heb je het werkend gekregen? Zo niet, bel dan in de eerste instantie 0800-0402. Dan kan een medewerker je gelijk helpen. 

Als het via die weg niet lukt, laat het dan hier weten. Vul dan ook je profiel in. Dan kan ik bij je gegevens en ga ik voor je aan het werk. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 27, 2023

Dank voor je reactie en je wil om te helpen! De status is dat ik vandaag alles heb opgezegd en bij een andere aanbieder ben ingestapt.

Ik zal ongetwijfeld met de wet van Murphy zijn geconfronteerd, maar op een bepaald moment is de grens bereikt / overschreden.

 

Concreet antwoord op je vraag : nee dit probleem kon niet worden opgelost. Het lijkt (mijn mening) alsof bij het refurbishen de verkeerde sticker is geplaatst, want hij wilde op geen enkele manier meewerken. 

 


Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • January 28, 2023

@AlexS1971 in dat geval sluit ik het topic. Ik zie liever dat we het gewoon voor je kunnen oplossen. Maar ik snap ook je beslissing. 

Als je op een gegeven moment toch KPN weer een kans wil geven, laat het dan hier weten. Dan help ik je daarbij. 🙂


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 28, 2023

Hai, ja uiteraard sluiten. Het was ook echt niet alleen dit probleem dat me heeft doen opstappen, maar een combinatie van zaken die ik als ex KPN'er echt nooit had verwacht tegen te komen.

 

Nogmaals dank voor de hulpvaardigheid!