Skip to main content
Antwoord

WiFi-manager werkt niet

  • February 16, 2023
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

waarom doet mijn wifi manager het al dagen niet???????

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi @Thom1 en welkom op het forum! Gek dat je de melding krijgt. 😕 Ik heb het bij mij net getest en ik kan de Wifi Manager doorlopen. 

Wat als je het op een ander apparaat probeert en/of een andere webbrowser? Zorg er ook voor dat je met de wifi thuis verbonden blijft en met het MijnKPN account inlogt waar je thuisabonnement ook aan gekoppeld is. Ik ben benieuwd of het dan wel lukt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 16, 2023

Is er wat mis met de wifi @Thom1 ?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 16, 2023

als ik wifi manager open en opstart komt ie terug met de mededeling dat er iets fut is en dat de KPN collega’s geïnformeerd worden, maar dat is al dagen zo


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 19, 2023

Hi @Thom1 en welkom op het forum! Gek dat je de melding krijgt. 😕 Ik heb het bij mij net getest en ik kan de Wifi Manager doorlopen. 

Wat als je het op een ander apparaat probeert en/of een andere webbrowser? Zorg er ook voor dat je met de wifi thuis verbonden blijft en met het MijnKPN account inlogt waar je thuisabonnement ook aan gekoppeld is. Ik ben benieuwd of het dan wel lukt.Â