Skip to main content
Beantwoord

Oranje service lamp brandt en L1 lamp is uit

• February 19, 2023
  • 2 reacties
  • 543 keer bekeken

onlangs nieuw abo afgesloten ( in mijn nieuwe huis) ; installatie verricht door KPN service monteur

Oranje service lampje blijft branden .. Ook systeem al opnieuw opgestart . Alleen bij opstarten knippert L1 en L2 groen ( en geen service melding) na enkele gaat L1 uit en gaat service lampje branden ..en slecht internet 

Beste antwoord door Ik_Combineer

Heyhoi, als het L1 lampje uit gaat heb je inderdaad storing. Je zal nú pairbonding hebben en 1 van de 2 lijnen zijn waarschijnlijk slecht en valt uit, dit kan ook je tweede lijn beïnvloeden waardoor het internet in ze geheel minder wordt. Het best is even bellen met 0800-0402 en te melden dat 1 van de 2 lijnen slecht is.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• February 19, 2023

Hallo @Harr1960 voor storingen even gratis bellen met 0800 0402 24/7 bereikbaar.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • February 19, 2023

Heyhoi, als het L1 lampje uit gaat heb je inderdaad storing. Je zal nú pairbonding hebben en 1 van de 2 lijnen zijn waarschijnlijk slecht en valt uit, dit kan ook je tweede lijn beïnvloeden waardoor het internet in ze geheel minder wordt. Het best is even bellen met 0800-0402 en te melden dat 1 van de 2 lijnen slecht is.