Skip to main content
Beantwoord

Wegvallende verbinding op de Experia Box V10

• 20 februari 2023
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Het rode servicelampje brand voortdurend en internet is traag of valt weg.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Bastiaan S, welkom op ons forum! Dat lampje hoort natuurlijk groen (of oranje) te branden en een wegvallende verbinding is ook geen goed teken.
Heb je hierover al gesproken met mijn telefonische collega's op 0800-0402? Dat is de snelste route om hiermee geholpen te worden!

Als je het liever via het forum doet kan dat natuurlijk ook maar kan het even wat langer duren voor je reactie hebt.
In dat geval ben ik wel benieuwd hoe je de experiabox aangesloten hebt zitten, kun je hier ook een foto van plaatsen?

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15421 reacties
  • Antwoord
  • 22 februari 2023

Hoi @Bastiaan S, welkom op ons forum! Dat lampje hoort natuurlijk groen (of oranje) te branden en een wegvallende verbinding is ook geen goed teken.
Heb je hierover al gesproken met mijn telefonische collega's op 0800-0402? Dat is de snelste route om hiermee geholpen te worden!

Als je het liever via het forum doet kan dat natuurlijk ook maar kan het even wat langer duren voor je reactie hebt.
In dat geval ben ik wel benieuwd hoe je de experiabox aangesloten hebt zitten, kun je hier ook een foto van plaatsen?