Skip to main content
Beantwoord

Lampje 'glas' brandt niet meer op glasvezel kastje

  • 3 maart 2023
  • 1 reactie
  • 744 keer bekeken

Ik heb geen diensten meer beschikbaar. Stappen gevolgd van de site maar helpt niet. Lampje glas brandt niet meer. Ethernet en power lampje zijn groen. Op modem knippert internet, wifi en power branden groen. TV lampje is uit.

 

Ik heb gecontroleerd en er worden geen storingen aangegeven. Wat nu?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @Ropi, welkom op het forum. Een storing aan de internetverbinding dus. Begrijp dat je de stappen zoals modem resetten al hebt gevolgd. Dan is het beter om even telefonisch contact met ons op te nemen. Wanneer je geen internet hebt, wil je natuurlijk zo snel mogelijk een oplossing. Het forum is hier niet de beste plek voor. Binnen onze community helpen namelijk vooral klanten elkaar, met ondersteuning van de moderators. Door drukte kan het soms even duren voor een moderator kan helpen. Aan de telefoon heb je direct één-op-één contact en kun je zo snel naar een oplossing toe werken. We zijn bereikbaar op het telefoonnummer 0800 0402.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10747 reacties
  • Antwoord
  • 3 maart 2023

Hallo @Ropi, welkom op het forum. Een storing aan de internetverbinding dus. Begrijp dat je de stappen zoals modem resetten al hebt gevolgd. Dan is het beter om even telefonisch contact met ons op te nemen. Wanneer je geen internet hebt, wil je natuurlijk zo snel mogelijk een oplossing. Het forum is hier niet de beste plek voor. Binnen onze community helpen namelijk vooral klanten elkaar, met ondersteuning van de moderators. Door drukte kan het soms even duren voor een moderator kan helpen. Aan de telefoon heb je direct één-op-één contact en kun je zo snel naar een oplossing toe werken. We zijn bereikbaar op het telefoonnummer 0800 0402.