Skip to main content
Beantwoord

Televisie heel traag in de keuken als er in de kamer naar een streamingsdienst wordt gekeken?

  • April 13, 2023
  • 9 reacties
  • 118 keer bekeken

Ik heb een tv in de kamer en een in de keuken  , als mijn vrouw in de kamer op Netflix kijkt,

en ik wil in de keuken een live voetbalwedstrijd kijken gaat dat niet , deze uitzending wordt heel traag

en staat constant stil.

de tv in de kamer is bekabeld in de keuken is WIFI

Beste antwoord door freddyfrl

Welke TV-ontvanger heb je? Probeer deze eens te resetten. 

TV+

https://forum.kpn.com/kennisbank-kpn-tv-149/de-kpn-tv-box-resetten-583054#:~:text=Reset%20via%20het%20reset-knopje%20Achterop%20de%20KPN%20TV%2B,%28paperclip%29%20en%20houd%20die%20dan%207%20seconden%20ingedrukt. 

Arris VIP5202

 

Je kunt de ontvanger ook via het menu resetten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 13, 2023

Heeft u glasvezel? Of een koper aansluiting?


XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 13, 2023

Als de keuken alleen wifi heeft, dan ben ik bang dat daar de oorzaak zit.

Probeer de ontvanger eens op een andere plek te zetten voor een betere ontvangst, of verplaats de wifi-router. Wellicht geeft dat al een beter resultaat.

Voor 100% garantie op goed signaal zou ik aanraden om ook in de keuken bekabeld te kijken. Als dat niet mogelijk is, kan je nog overwegen om een extra wifi-punt dichter bij de keuken te installeren.


Dat denk ik niet ,de wifi zit 2 meter verder langs

De tv om het hoekje

 


XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 13, 2023

Om het hoekje? Toch maar eens proberen om de apparatuur wat te verplaatsen zodat ze direct zicht hebben. Als dat al scheelt, kan je van daaruit verder schuiven om te zien wanneer het signaal slechter wordt.

Maar als de wifi 2 meter verder zit, dan zou ik er een netwerkkabel in steken en die met de ontvanger verbinden. Bekabeld is altijd beter.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 13, 2023

Ik vermoed dat de aansluiting gewoon niet snel genoeg is. Dat u bijvoorbeeld maar 15 mbit heeft ofzo. Vandaar mijn vraag:

Heeft u glasvezel? Of een koper aansluiting?

 


Ik heb glasvezel

 


Ik heb het nog eens uitgetest bekabeld en onbekabeld ( via wifi) heb ik het probleem

 


freddyfrl
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • April 13, 2023

Welke TV-ontvanger heb je? Probeer deze eens te resetten. 

TV+

https://forum.kpn.com/kennisbank-kpn-tv-149/de-kpn-tv-box-resetten-583054#:~:text=Reset%20via%20het%20reset-knopje%20Achterop%20de%20KPN%20TV%2B,%28paperclip%29%20en%20houd%20die%20dan%207%20seconden%20ingedrukt. 

Arris VIP5202

 

Je kunt de ontvanger ook via het menu resetten.


Appelzaadje
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • April 13, 2023

draait het tv signaal wel door als je even een paar seconden de uitzending pauzeert en dan weer verder kijkt (dus een aantal seconden van live af verwijdert)