Vandaag hebben wij eindelijk de KPN aansluiting kunnen activeren. Nu is het product nog niet zichtbaar in de app. Ook kan ik deze niet toevoegen door het invullen van de laatste 3 cijfers van mijn rekeningnummer. Graag willen wij de entertainment apps (Viaplay, ESPN etc) toevoegen, en een e-mailadres aanmaken. dat kan echter alleen als de app werkt. Wanneer wordt mijn abonnement toegevoegd? Ik heb het al ook al geprobeerd door in te loggen op mijn laptop maar ook dat werkt niet.
Beantwoord
Abonnement niet zichtbaar in app terwijl ik al wel diensten heb
Beste antwoord door Erik van KPN
Hoi
Wel is het zo, wat kevster en Noordzee al zeiden, dat het soms een dag of twee na activatie kan duren voor je wijzigingen kunt doen of bepaalde dingen kunt inzien. Zodra dat eenmaal werkt, dan is het toevoegen van entertainmentopties wel iets dat ook per direct actief wordt.
Is het inmiddels gelukt om het abonnement te koppelen en je aanvullende opties te activeren?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.