Ik ben op september 2022 verhuisd naar een nieuwbouw woning, er is nog geen glasvezel en KNP is hiermee bezig. elke keer wordt een datum doorgegeven van aanzetten glasvezel en daarna weer verschoven, ik begrijp dat dat niet in handen is van KPN en dat jullie afhankelijk zijn van aannemers maar probeer tenminste iets waardoor klanten fatsoenlijk internet blijven hebben en niet gaan overstappen. ik maar op dit moment gebruik van noodpakket dat elke week opgewaardeerd dient te worden met 100GB, geen ÉÉN keer in het mij gelukt om he op te waarderen in 1 keer, ik moet altijd een paar keer bellen en wachten en dan weer bellen tot dat ik iemand van klantenservice tref die hier verstand van heeft. dat betekent voor mij dus ook een paar dagen zonder internet en tv in huis blijven... BELACHTELIJK EN SUPER IRRITANT. Ik zit nu weer sinds vorige week woensdag zonder internet en mij wordt elke dag als ik bel dat de bundel binnen 24 uur opgewaardeerd zal worden "nog steeds niets". ben wel blij dat ik hier niet hoef te betalen en dat de facturen gecrediteerd werden maar ik wel best wel betalen als ik fatsoenlijk wifi in huis kan hebben!! nu loopt mijn contract volgende maand, ik heb al glasvezelf van Ziggo en wil graag en z.s.m. overstappen want ik ben helemaal klaar met KPN!!! mag en kan dan of moet ik echt wachten tot mijn contract afgelopen is?
Overstap naar Ziggo mogelijk terwijl ik nog steeds wacht op glasvezel van KPN?
Beste antwoord door Erik van KPN
Hey
Als je contract volgende maand afloopt, dan kun je sowieso nu een opzegging laten invoeren. Deze zal dan ingaan per je einde contractsdatum, of 1 maand na de datum dat jij contact opneemt, net wat het verste weg is.
Dit opzeggen kan niet via het forum. Ik raad je dan toch aan om te bellen met ons. Dit kan via het gratis nummer 0800-0402. Geef aan dat je wilt opzeggen. Dan kom je direct bij de juiste afdeling uit. En dat is ook de afdeling waar je in gesprek kunt gaan om te kijken of je wel eerder kunt opzeggen. Garanties daarover kan ik echter niet geven.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.