Skip to main content
Beantwoord

De wifi van mijn Experia Box v10 modem valt regelmatig weg


RCS 60
Helper
Forum|alt.badge.img

Hallo,

Sins kort heb ik een ander v10 modem gekregen omdat de oude de geest gegeven had.

Deze andere modem is beslist geen nieuwe, gezien de staat waarin hij verkeerde toen ik hem kreeg.

Vanaf die tijd valt regelmatig de wifi uit, op het modem blijft het lampje groen, maar hij komt op de lijst in mijn telefoon niet meer voor.

Het komt ook niet meer terug, het enige wat helpt is een reset van het modem, of het uit en weer aan zetten van de wifi met de knop boven op het modem.

Als je thuis ben is dit natuurlijk vervelend, maar niet onoverkomelijk, maar als je met vakantie bent lukt dit niet, en werken mijn bewaking kamera niet meer.

Is dit modem niet goed, en heb ik een andere modem nodig die wel werkt???

 

Groetjes,

Rob.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @RCS 60. Wat vervelend dat je jouw nieuwe modem steeds moet resetten om weer een wifi verbinding te kunnen maken. Donderdag 13 juni kan je jouw ExperiaBox v10 omruilen bij het dichtstbijzijnde servicepunt. (The Read Shop, Hoofdstraat 52 in Ter Apel). Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

  • 0 reacties
  • 8 juli 2023

Hoi @RCS 60 ,
Had je hiervoor ook een V10?Wat was daar precies mee aan de hand?

 

Welke apparaten heb je allemaal via wifi aangesloten?


RCS 60
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • 35 reacties
  • 8 juli 2023

Van mijn vorige V10 viel eerst al de internet weg, en een dag later kon ik ook niet meer bellen of gebeld worden.

De apparaten die via wifi werken zijn onze telefoons (2) via 2,4 Mhz, een tablet via 2,4, en een bewakingskamera via 5 Mhz. Ook heb ik een wifi repeater in huis voor de delen waar de modem niet komt. Die houd wel signaal maar geen internet op het moment dat de wifi van het modem stopt.


  • 0 reacties
  • 8 juli 2023

Ah ok.

Ik verwacht dan inderdaad een defecte V10.Een moderator kan kijken wat er nodig is om dat op te lossen.Vul daarvoor je profiel even in.


RCS 60
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • 35 reacties
  • 8 juli 2023

Met mijn vorige modem had ik hier geen last van.

Verder heb ik alleen twee tv ontvangers bedraad aangesloten, maar deze hebben hier geen last van, en een 4G modem buitengebied.


RCS 60
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • 35 reacties
  • 8 juli 2023

Mijn profiel is helemaal ingevuld.

 

Wat kan ik verder nog doen?


  • 0 reacties
  • 8 juli 2023

Top, een moderator reageert binnen enkele dagen en kan dan de nodige stappen zetten.


RCS 60
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • 35 reacties
  • 11 juli 2023

Er zijn nu enige dagen verstreken, maar nog niets gehoord, moet ik nog iets doen???


  • 0 reacties
  • 11 juli 2023

Ik verwacht vandaag of morgen een moderator @RCS 60 , nog even geduld 🙂


RCS 60
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • 35 reacties
  • 11 juli 2023

Ok, bedankt.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 16366 reacties
  • Antwoord
  • 12 juli 2023

Hoi @RCS 60. Wat vervelend dat je jouw nieuwe modem steeds moet resetten om weer een wifi verbinding te kunnen maken. Donderdag 13 juni kan je jouw ExperiaBox v10 omruilen bij het dichtstbijzijnde servicepunt. (The Read Shop, Hoofdstraat 52 in Ter Apel). Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen. 


RCS 60
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • 35 reacties
  • 13 juli 2023

Hallo,

Ik heb mijn nieuwe modem geïnstalleerd, en werkt weer, maar voor de helft.

Hij ziet mijn 4G modem buitengebied wel, maar doet hier niets mee, dus geen snelheids winst.

Mogelijk staat de koppeling weer uit zoals eerder.

Groetjes

Rob


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Wat jammer dat nog niet alle problemen zijn verholpen. Hoe branden de lampjes op jouw 4G Modem?


RCS 60
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • 35 reacties
  • 13 juli 2023

Allen groen behalve eco, die is uit


RCS 60
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • 35 reacties
  • 13 juli 2023

Door het aansluiten van een ander modem raakt hij in het systeen van kpn de koppeling kwijt met het 4G modem, deze moet even bij gezet worden, dan werkt alles weer.