Skip to main content
Beantwoord

NT kastje geen signaal

  • 1 september 2023
  • 4 reacties
  • 94 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Vandaag belde een kennis van mijn ouders dat ze problemen had met de KPN ( ze is 90 jaar)

Ze had jaren KPN,  maar een ZIGGO verkoper aan de deur gehad dat het goedkoper kon.

Ze had contract afgesloten bij ZIGGO.

Daar had  ze eigenlijk gelijk spijt van.  Klein zoon heeft binnen 3 dagen Ziggo opgezegd en KPN laten weten te blijven.

Nu heeft KPN mevrouw dus afgesloten en is al paar dagen bezig om weer het glas signaal op het NT kastje te krijgen.

Dat signaal zou vanmiddag geleverd worden, maar je snapt het al NEE !! dus.

Ik zelf heb vandaag een paar keer gebeld met de KPN, maar er wordt gezegd signaal staat aan.

NIET dus!!  

Mevrouw heeft geheel nieuw pakket opgestuurd gekregen, ik heb NT kastje vernieuwd , nieuwe v12B modem aangesloten etc,  want dat moest perse van de helpdesk.

Maar ja zonder glas signaal kan ik niks doen.

 

Hoe krijg ik voor die mevrouw een slimmerik wakker die gewoon weer het signaal aanzet voor haar nieuw afgesloten abonnement??

Beste antwoord door ivo46

Ik kreeg van morgen een telefoontje dat het glassignaal eindelijk weer op het NT kastje staat.

Morgen ga ik er naar toe om alles weer aan te sluiten.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • 221 reacties
  • Antwoord
  • 4 september 2023

Ik kreeg van morgen een telefoontje dat het glassignaal eindelijk weer op het NT kastje staat.

Morgen ga ik er naar toe om alles weer aan te sluiten.


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28115 reacties
  • 4 september 2023

Ik hoop dat het allemaal goed komt, @ivo46 . Zo niet, laat me dat hier dan even weten.


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • 221 reacties
  • 6 september 2023

Ben  er langs geweest en alles werkt weer


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28115 reacties
  • 7 september 2023

Gelukkig maar! Dank voor de update!