Skip to main content
Beantwoord

gratis verhoging internet snelheid van 50 naar 200mb/s voor lang bestaande klanten

  • 12 oktober 2023
  • 28 reacties
  • 777 keer bekeken

R Nagel
Topper
Forum|alt.badge.img

Goedendag ik hoorde toevallig van mijn collega die ook bij kpn zit dat zijn internetsnelheid gratis van 50 naar 200mb/sec is verhoogd? Hij is nog maar 3jaar klant bij kpn en ik ben al heel wat jaren klant en bij mij is niets verhoogd. Nu heb ik vorige week contact opgenomen met kpn en zij de medewerker dat ik daar ook recht op heb en dat ie een formulier op zou sturen? En ik binnen 5 werkdagen zou geïnformeerd worden via de mail. We zijn al meer dan een week verder en heb nog steeds geen reactie gehad? Wat ik niet snap, ik bel naar kpn en de medewerker moet een formulier invullen en opsturen naar kpn? Ik heb gister nog een keer gebeld en ben er niks mee opgeschoten! ik hoop dat ik hier geholpen kan worden?

Beste antwoord door Berrie_Kaas

R Nagel schreef:

Ja dat hoop ik ook

@R Nagel mogelijk refereerde de m/v aan de telefoon hier aan?:   https://tweakers.net/nieuws/205944/kpn-verwijdert-50mbit-s-abonnement-en-verlaagt-prijzen-andere-abos.html

Een 50 Mbit/s abonnement wordt niet meer aangeboden en zal op termijn helemaal stoppen.

Mogelijk kunt u in ‘mijn kpn’ zelf voor 100 Mbit/s kiezen en beoordelen welke (financiële) consequenties dit heeft. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

28 reacties

R Nagel
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 14 reacties
  • 12 oktober 2023

Ik ben regelmatig online aan het gamen dus deze verhoging van de internet snelheid zou ik zeer op prijs stellen. Tv kijken doe ik al niet eens meer omdat ik nog steeds een decoder heb uit het jaar nul met sd kwaliteit! Ik heb een lg oled tv en als ik daarop via deze decoder tv kijk, dat is niet om aan te zien! Ik heb deze decoder+ mijn modem heel veel jaren geleden bij mijn internet abbonement van (TELFORT) gekregen. Telfort is toen overgegaan in kpn en heb van kpn verder nooit een upgrade (modem/decoder)aangeboden gekregen. Wat ik erg jammer vind! TV kan ik dus niet kijken (PRIMA)maar dat ik van mijn collega (die nog maar 3jaar klant is)moet horen dat zijn internetsnelheid gratis is verhoogd? Dat vind ik wel heel erg jammer!!


MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 1192 reacties
  • 12 oktober 2023

hoe gaat een verhoging van je interneyt snelheid helpen bij gamen haha het gaat om latency niet om (download(snelheid) , vooral voor het binnenhalen van gamen , niet belangrijk voor de speel ervaring van games )


R Nagel
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 14 reacties
  • 12 oktober 2023

Je zegt t zelf al (vooral het binnenhalen van gamen)

 


R Nagel
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 14 reacties
  • 12 oktober 2023

En natuurlijk heb ik meer redenen. Maargoed ik zou graag willen krijgen waar ik recht op heb


R Nagel
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 14 reacties
  • 13 oktober 2023

Ik zit er sterk aan te denken om maar over te stappen naar een andere provider!! 1 die wel reageert!


UHDFreak
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • 262 reacties
  • 13 oktober 2023

Een reactie van een KPN medewerker, gaat op volgorde van de geplaatste reacties. Het kan enkele dagen duren voor je een reactie krijgt.


R Nagel
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 14 reacties
  • 13 oktober 2023

Gaat op volgorde? Alle reacties zijn van mij? En wie bent u?


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22048 reacties
  • 13 oktober 2023

Op het forum helpen klanten elkaar en springt een moderater bij indien nodig.  De wachttijd op een moderater is een dag of vier. 


R Nagel
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 14 reacties
  • 13 oktober 2023

Ok hier word ik ook niet geholpen bedoel je dus


Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 1007 reacties
  • 13 oktober 2023

@R Nagel , dit is een forum waar klanten klanten (proberen te) helpen, wat verwacht u dan? 

Een kpn moderator leest mee en springt soms bij. Maar dit is geen officiële ingang richting de provider KPN en voordat een moderator reageert zijn we een paar dagen verder. 0800 0402 is de directe ingang naar de klantenservice.  


R Nagel
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 14 reacties
  • 13 oktober 2023

Dat iemand van kpn mij kan helpen. Wat kunnen klanten voor andere klanten doen?

 


Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 1007 reacties
  • 13 oktober 2023
R Nagel schreef:

Dat iemand van kpn mij kan helpen. Wat kunnen klanten voor andere klanten doen?

 

U op het goede spoor zetten, dus aanraden om te bellen met 0800 0402. 

C/P voor u: 

Wat is 0800 0402?

Het telefoonnummer van de KPN klantenservice is 0800 0402. Om je zo goed mogelijk te helpen vraagt KPN je om met een mobiele telefoon te bellen …….

 - Heb nog even ‘geknipt ’uit uw eerste post: Nu heb ik vorige week contact opgenomen met kpn en zij de medewerker dat ik daar ook recht op heb en dat ie een formulier op zou sturen? En ik binnen 5 werkdagen zou geïnformeerd worden via de mail.

Ik krijg maar zo het gevoel dat u dat verkeerd begrepen moet hebben, ik kan nl. de uitspraak ‘dat u daar ook recht op zou hebben’ niet helemaal plaatsen, maar hoop voor u dat ik het mis heb. 

 


R Nagel
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 14 reacties
  • 13 oktober 2023

Heb ik al 2keer gebeld kpn denhaag. Lees mijn 1ste berichtje maar even 


R Nagel
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 14 reacties
  • 13 oktober 2023

Maar toch vriendelijk bedankt voor de moeite 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22048 reacties
  • 13 oktober 2023

Waar waar denkt u recht op te hebben? Die brieven wordt aan willekeurige klanten gestuurd. Dat gebeurt al een jaar. U komt vanzelf aan de beurt.


R Nagel
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 14 reacties
  • 13 oktober 2023

Zij hebben mij gezegd dat ik binnen 5 dagen reactie via de mail zou ontvangen. Dus ga ik daar ook vanuit maar ik heb helemaal niks gekregen 


R Nagel
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 14 reacties
  • 13 oktober 2023

Zij hebben mij ook vertelt dat ik hier recht op heb!


Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 1007 reacties
  • 13 oktober 2023
R Nagel schreef:

Zij hebben mij gezegd dat ik binnen 5 dagen reactie via de mail zou ontvangen. Dus ga ik daar ook vanuit maar ik heb helemaal niks gekregen 

Ik hoop dat een moderator hier binnenkort uitsluitsel kan geven …….


R Nagel
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 14 reacties
  • 13 oktober 2023

Ja dat hoop ik ook


Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 1007 reacties
  • Antwoord
  • 13 oktober 2023
R Nagel schreef:

Ja dat hoop ik ook

@R Nagel mogelijk refereerde de m/v aan de telefoon hier aan?:   https://tweakers.net/nieuws/205944/kpn-verwijdert-50mbit-s-abonnement-en-verlaagt-prijzen-andere-abos.html

Een 50 Mbit/s abonnement wordt niet meer aangeboden en zal op termijn helemaal stoppen.

Mogelijk kunt u in ‘mijn kpn’ zelf voor 100 Mbit/s kiezen en beoordelen welke (financiële) consequenties dit heeft. 


R Nagel
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 14 reacties
  • 13 oktober 2023

100mb/s vind ik ook goed

 


UHDFreak
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • 262 reacties
  • 13 oktober 2023
R Nagel schreef:

Gaat op volgorde? Alle reacties zijn van mij? En wie bent u?

Ik ben een klant van KPN, net als u.


  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 14 oktober 2023

Interresant! Dit ontdek ik ook pas nu net omdat ik op zoek ben naar een oplossing voor mijn zeer slecht functionerende internet. Ik betaal voor mijn 50 Mbit connectie meer dan dat er staat voor de 100 Mbit! En ik 'kan' upgraden naar 100 Mbit met een bijbetaling van € 5,00!😠😡🤬 Wat is dit nu voor gezeik!

 

Ik ben indertijd weggegaan bij KPN naar indertijd WorldOnline vanwege de corruptie en de slechte dienstverlening. Door alle monopolistische gekonkel en doorverkoop scenario's zit ik weer bij KPN en ik bemerk dat in ruim 25 jaar er nog steeds niets verbeterd is!

Dat artikel van Tweakers is van afgelopen Januari, bijna een jaar geleden nu. Hoezo hoor je als gewone klant hier niets over? Niet iedereen heeft de tijd om alles wat er in de wereld geschreven wordt op allerlei platforms te lezen.


R Nagel
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 14 reacties
  • 14 oktober 2023

Ja ik vraag me af waarom klanten die nog maar net een paar jaar klant zijn bij kpn wel gratis worden verhoogd en  langer bestaande klanten zoals ik helemaal niet worden geïnformeerd over een gratis verhoging?Ik heb of (had) verder niks tegen kpn. Maar als een berijf een belofte maakt nadat ik gebeld had,moeten ze dat ook nakomen! En ik hoop dat ze dat alsnog doen.


  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 14 oktober 2023

Ben ik helemaal met je eens. Ze maken er een potje van. Heb na mijn post nog andere posten gelezen en dit schijnt al vanaf 2021 te lopen! Ik ga ze maandag bellen bellen vanwege mijn verbinding die het na een 'verbetering' op 2 oktober steeds slechter doet. Heel Google ligt eruit en kan op veel sites niet eens inloggen. Dan ga ik dit gelijk aan de orde stellen.