Goedendag ik hoorde toevallig van mijn collega die ook bij kpn zit dat zijn internetsnelheid gratis van 50 naar 200mb/sec is verhoogd? Hij is nog maar 3jaar klant bij kpn en ik ben al heel wat jaren klant en bij mij is niets verhoogd. Nu heb ik vorige week contact opgenomen met kpn en zij de medewerker dat ik daar ook recht op heb en dat ie een formulier op zou sturen? En ik binnen 5 werkdagen zou geïnformeerd worden via de mail. We zijn al meer dan een week verder en heb nog steeds geen reactie gehad? Wat ik niet snap, ik bel naar kpn en de medewerker moet een formulier invullen en opsturen naar kpn? Ik heb gister nog een keer gebeld en ben er niks mee opgeschoten! ik hoop dat ik hier geholpen kan worden?
Beantwoord
gratis verhoging internet snelheid van 50 naar 200mb/s voor lang bestaande klanten
Beste antwoord door Berrie_Kaas
R Nagel schreef:
Ja dat hoop ik ook
Een 50 Mbit/s abonnement wordt niet meer aangeboden en zal op termijn helemaal stoppen.
Mogelijk kunt u in ‘mijn kpn’ zelf voor 100 Mbit/s kiezen en beoordelen welke (financiële) consequenties dit heeft.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.