Skip to main content
Beantwoord

Glasvezelkabel is nog niet aangesloten in nieuwe woning

  • 17 oktober 2023
  • 2 reacties
  • 551 keer bekeken

Ongeveer een jaar geleden dit topic geopend 

Nu, helaas, weer hetzelfde probleem, bij een andere woning: abonnement voor KPN glasvezel afgesloten. glasvezelkabel blijkt nog niet in huis te liggen. Ik ben destijds goed geholpen door @Marcia_  en @Ward_Kunnen jullie me helpen contact met KPN netwerk te krijgen om dit probleem op te lossen? Telefonisch contact is, net zoals vorig jaar, niet mogelijk gebleken.

Beste antwoord door Ward_

Kun je eerst aangeven wat dan nu het probleem is? Er zijn tienduizenden woningen (zo niet meer) waar de kabel buiten is blijven liggen. De meeste ervan zijn gewoon bestelbaar via een provider, bijvoorbeeld KPN zelf, en worden dan doorgezet naar de aannemer om alsnog aan te sluiten. Sommige aannemers hebben daarbij meer achterstand dan anderen, maar die achterstanden schijnen langzaam terug te lopen voor zover ik meekrijg.

Er zijn trouwens meer contactmogelijkheden dan alleen telefoon voor KPN Netwerk hoor:

https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • KPN Netwerk
  • 2477 reacties
  • Antwoord
  • 17 oktober 2023

Kun je eerst aangeven wat dan nu het probleem is? Er zijn tienduizenden woningen (zo niet meer) waar de kabel buiten is blijven liggen. De meeste ervan zijn gewoon bestelbaar via een provider, bijvoorbeeld KPN zelf, en worden dan doorgezet naar de aannemer om alsnog aan te sluiten. Sommige aannemers hebben daarbij meer achterstand dan anderen, maar die achterstanden schijnen langzaam terug te lopen voor zover ik meekrijg.

Er zijn trouwens meer contactmogelijkheden dan alleen telefoon voor KPN Netwerk hoor:

https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/


  • Auteur
  • Helper
  • 27 reacties
  • 17 oktober 2023

Dank. Het probleem is dat de kabel wel buiten ligt en niet binnen, dat KPN glasvezel abo eind juli geregeld is en er sindsdien niets is vernomen. Ik zou graag de status weten van het aansluiten. Als je wilt kan ik je prive postcode en huisnr geven