Skip to main content
Beantwoord

Traag bekabeld internet

  • October 17, 2023
  • 7 reacties
  • 141 keer bekeken

0612345678
Nieuwkomer

Traag internet bekabeld 9 MB  snel internet met WIFI wifi 99MB

Volgens abbonnement 100Mb/sec 

Xperia v10

 

Admin edit: gebruikersnaam aangepast omdat dit een 06 nummer was

Beste antwoord door XS4-Arjan

Hallo @0612345678  welkom op het KPN forum waar klanten elkaar helpen.

Ik begrijp dat je bekabelde verbinding niet helemaal lekker loopt, terwijl het via wifi wel goed loopt.

Heb je al eens overwogen om naar je netwerkkabels te kijken? Wellicht zijn die niet helemaal goed meer. Heb je je bekabelde apparaat rechtstreeks op de Experiabox aangesloten, of zit er nog apparatuur tussen? Hoe lang is de netwerkkabel?

Admin: tag aangepast, gebruikersnaam is gewijzigd

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • October 17, 2023

Hallo @0612345678  welkom op het KPN forum waar klanten elkaar helpen.

Ik begrijp dat je bekabelde verbinding niet helemaal lekker loopt, terwijl het via wifi wel goed loopt.

Heb je al eens overwogen om naar je netwerkkabels te kijken? Wellicht zijn die niet helemaal goed meer. Heb je je bekabelde apparaat rechtstreeks op de Experiabox aangesloten, of zit er nog apparatuur tussen? Hoe lang is de netwerkkabel?

Admin: tag aangepast, gebruikersnaam is gewijzigd


Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • October 17, 2023

Heb je nu je 06 nummer als gebruikers naam gekozen? Of gewoon een nummer van een willekeurig ander iemand?

Het eerste is niet erg handig, het tweede niet erg vriendelijk.


Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • October 17, 2023

En nu is het nummer veranderd is een niet in gebruik zijnd nummer.

Behalve in de quote van @XS4-Arjan ……


MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • October 17, 2023

ik heb al een melding gemaakt


0612345678
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 17, 2023

Hallo @0612345678  welkom op het KPN forum waar klanten elkaar helpen.

Ik begrijp dat je bekabelde verbinding niet helemaal lekker loopt, terwijl het via wifi wel goed loopt.

Heb je al eens overwogen om naar je netwerkkabels te kijken? Wellicht zijn die niet helemaal goed meer. Heb je je bekabelde apparaat rechtstreeks op de Experiabox aangesloten, of zit er nog apparatuur tussen? Hoe lang is de netwerkkabel?

Admin: tag aangepast, gebruikersnaam is gewijzigd

Kabel loopt buitenom al tenminste 10 jaar . Nooit last van gehad maar als dit de oorzaak zou zijn overleeft hij deze winter niet meer. 😇


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 17, 2023

Heb je al een andere poort geprobeerd?


Jasper van KPN
Moderator

Hoi @0612345678, welkom op het forum. Is het al gelukt om een andere kabel en/of andere poort op het modem te proberen?

Dat je met de Wifi een snellere verbinding ervaart geeft het vermoeden dat we het in de richting van de kabel of poort moeten zoeken.