Skip to main content
Beantwoord

Klacht over afwikkeling storing Internet/Digitenne

  • November 6, 2023
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Jaap Pels
Nieuwkomer

Beste KPN,

 

na acht maal geprobeerd te hebben met de KPN  om onze internet / digitenne aan de gang te krijgen.

Hebben wij besloten om ten eind raad een andere provider te nemen.

KPN is een drama bedrijf gebleken en na diverse pogingen bij KPN om het op te lossen waarbij er zelfs een keer werd opgehangen in het gesprek, zijn wij tot de slotsom gekomen dat KPN na 40 jaar trouwe dienst meer een moet vernieuwd worden door ons.

wat is KPN afgedwaald van hun oorspronkelijke service.

Wij overwegen zelf met ons bedrijf over te gaan op een betere service gevende provider.

Vaarwel.

 

 

 

 

 

Beste antwoord door Maja van KPN

Wat jammer dat je tegen zulke erge problemen aanloopt dat je besloten hebt om na 40 jaar KPN voor een andere provider te kiezen 😕😓

Wil je ons nog een kans geven en zal ik even met je meekijken @Jaap Pels? Of staat het besluit vast en is het al in gang gezet?

Mocht je toch nog willen dat ik er even in duik, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 12, 2023

Wat jammer dat je tegen zulke erge problemen aanloopt dat je besloten hebt om na 40 jaar KPN voor een andere provider te kiezen 😕😓

Wil je ons nog een kans geven en zal ik even met je meekijken @Jaap Pels? Of staat het besluit vast en is het al in gang gezet?

Mocht je toch nog willen dat ik er even in duik, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Jaap Pels
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 13, 2023

Te laat Maja, te laat....


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 13, 2023

Heel jammer @Jaap Pels, dan kan ik weinig anders dan je een fijne samenwerking met je nieuwe provider toewensen 🙂