Ik heb al 2,5 week geen internet vaste telefoon en itv 1ste monteur kon niets doen glasvezelbreuk 2de monteur volgende dag door gemeten glas vezelbreuk zat op 23 meter graafploeg geweest 5dagen later breuk geconstateerd maar er zaten meerdere breuken in de kabel en er moet een graafmachine komen nog steesds dus geen verbinding na 2,5 week wel een noodpakket met digitenne waar geen rtl 5 sbs 6 rtl7 veronica en geen rtl 4 op zit gebeld na zoveel keer in de wacht te hebben gestaan om oplossing digitenne afgelopen vrijdag ben ik gebeld niet opgelost . Ik had inmiddels dacht ik een vast aanspreek punt nl Cynthia zij zou mij de maandag daarop bellen, dit is niet gebeurd tot vandaag 8-11 nog niet dus heb zelf weer gebeld met Kpn maar niemand wist wie Cynthia was, zo kan ik ook afspraken maken niet erg klantvriendelijk moet elke keer uren in de wacht zitten van vanaf mijn werk digitenne oplossing drie uur aan laten dan bellen vervolgens is klantenservixce gesloten kan morgen weer bellen zit dan weer op mijn werk ben al vanaf 2005 klant met glasvezel maar denk dat ik opga zeggen dit schiet niet op
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.