Skip to main content
Beantwoord

Glasvezelverbinding met V10 modem valt regelmatig enkele minuten weg

  • 24 november 2023
  • 2 reacties
  • 108 keer bekeken

Ik heb een glasvezelverbinding met een experiabox v10. Met enige regelmaat ligt mijn internet er een paar minuten uit. Soms gebeurt dit meerdere keren op een avond, soms merk ik het een paar dagen niet.
Als het internet uitvalt vallen de wifi en de bedrade (rechtstreeks op de experiabox) verbinding weg. Ik heb meerdere keren geprobeerd om de experiabox te resetten, een tijdje van de stroom af te houden, factory resets te doen etc. Ook het glasvezel kastje is aan/uit en 10+ sec van de stroom geweest. De servicetool kan niks vinden, en de resets die door de tool gedaan worden lijken niet te helpen. Het is me nog niet gelukt om de servicetool te draaien terwijl het internet weg is, want voordat ik mijn telefoon gepakt heb, wachtwoord gevonden, servicetool gevonden etc. is de verbinding vaak al weer terug.

Enig idee wat hier aan de hand is? Iemand van kpn aan de telefoon krijgen is me nog niet gelukt tot nu toe, dus ik probeer het hier maar even.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @JasonHoutekamer ,

 

Zou je het glasvezelkastje en modem beide spanningsloos willen maken voor minimaal twee minuten? Dan eerst glasvezelkastje laten opstarten en vervolgens het modem.

 

JasonHoutekamer schreef:

Iemand van kpn aan de telefoon krijgen is me nog niet gelukt tot nu toe, dus ik probeer het hier maar even.

Dat is niet zo moeilijk. Je kunt bellen naar het gratis nummer 0800-0402. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38298 reacties
  • Antwoord
  • 1 december 2023

Hallo @JasonHoutekamer ,

 

Zou je het glasvezelkastje en modem beide spanningsloos willen maken voor minimaal twee minuten? Dan eerst glasvezelkastje laten opstarten en vervolgens het modem.

 

JasonHoutekamer schreef:

Iemand van kpn aan de telefoon krijgen is me nog niet gelukt tot nu toe, dus ik probeer het hier maar even.

Dat is niet zo moeilijk. Je kunt bellen naar het gratis nummer 0800-0402. 


Noordzee schreef:

Hallo @JasonHoutekamer ,

 

Zou je het glasvezelkastje en modem beide spanningsloos willen maken voor minimaal twee minuten? Dan eerst glasvezelkastje laten opstarten en vervolgens het modem.

Ik heb dit geprobeerd, maar de problemen blijven zich helaas nog steeds voordoen.