Skip to main content
Antwoord

Wifi valt weg. Wifi manager werkt niet

  • January 19, 2024
  • 6 reacties
  • 96 keer bekeken

wifi manager doet het al maanden niet en onze WiFi valt weg gisteren nieuw modem gekregen doet precies het zelfde al tien keer naar KPN gebeld echt drama en zinloos om te bellen  er wordt niets opgelost 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi @Daats Geert, welkom hier. 

Ook ik denk graag mee. 

Ik begrijp dat je sneller internet buitengebied hebt gecombineerd met het modem v10. Ik heb dezelfde combinatie.  Kan ke iets meer vertellen over na het modem? Welke wifiversterkers heb je?

Hier ben ik ook benieuwd naar. Kun je aangeven hoe alles bij je thuis is aangesloten op de Experiabox? En valt je WiFi op alle apparaten weg, of alleen op 1? Werkt je televisie wel goed op dat moment? Mocht je dit ook bij ons afnemen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 20, 2024

Hallo @Daats Geert ,

De beste oplossing is om bepaalde apparaten (zoals jouw TV-ontvanger) bedraad aan te sluiten op het modem. 
 

Het alternatief is om Wifi-versterkers aan te schaffen. (Die oplossing heeft bij mij thuis geholpen). Die versterkers kun je op meerdere plaatsen kopen, bijvoorbeeld bij KPN: 

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/zoeken/?q=Superwifi%20


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 20, 2024

Heb al een WiFi versterker er tussen zitten en een 4 g modem ook mijn KPN  manager werkt niet meer woon hier al 17 jaar nooit geen problemen gehad groetjes geert 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 20, 2024

Heb je dit soort dingen in huis?

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 20, 2024

Nee een  tussen de bekabeling groetjes geert 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 20, 2024

Ik begrijp dat je sneller internet buitengebied hebt gecombineerd met het modem v10. Ik heb dezelfde combinatie.  Kan ke iets meer vertellen over na het modem? Welke wifiversterkers heb je?


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 21, 2024

Hi @Daats Geert, welkom hier. 

Ook ik denk graag mee. 

Ik begrijp dat je sneller internet buitengebied hebt gecombineerd met het modem v10. Ik heb dezelfde combinatie.  Kan ke iets meer vertellen over na het modem? Welke wifiversterkers heb je?

Hier ben ik ook benieuwd naar. Kun je aangeven hoe alles bij je thuis is aangesloten op de Experiabox? En valt je WiFi op alle apparaten weg, of alleen op 1? Werkt je televisie wel goed op dat moment? Mocht je dit ook bij ons afnemen.