Skip to main content
Beantwoord

Trage WiFi sinds enkele weken met de Experia V10

  • January 23, 2024
  • 1 reactie
  • 18 keer bekeken

Ik heb ook al weken hetzelfde probleem en zie nog geen verbetering.

Ik heb box10 als enige verschil, en ook de manager al verschillende keren gedraaid en reset uitgevoerd. 

Zijn er nog meer tips?

 

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.  
 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op het forum @JoMoBo, een trage verbinding is niet fijn. Je geeft aan dat je de Wifi Manager hebt gedaan, wat kwam daaruit? De Manager geeft aan het einde een suggestie om de verbinding beter te maken.

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten enkel wat je vertelt. 

In onze Kennisbank hebben we ook een artikel met tips om de Wifi verbinding te verbeteren:

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 25, 2024

Welkom op het forum @JoMoBo, een trage verbinding is niet fijn. Je geeft aan dat je de Wifi Manager hebt gedaan, wat kwam daaruit? De Manager geeft aan het einde een suggestie om de verbinding beter te maken.

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten enkel wat je vertelt. 

In onze Kennisbank hebben we ook een artikel met tips om de Wifi verbinding te verbeteren: