Skip to main content
Beantwoord

Box 12 en SuperWifi punten doen het niet tot nauwelijks

• 25 februari 2024
  • 6 reacties
  • 112 keer bekeken

Goedemiddag, onze mediabox 12 heeft vanaf het begin al kuren slechte WiFi vaak wegvallen ect toen hebben wij 2 super WiFi punten gekregen alleen als we die aansluiten valt de WiFi helemaal weg boven vooral is een monteur bij geweest die ze aan heeft gesloten en ook dat werkte niet sinds dien hebben we steeds vaker problemen met de WiFi 

en de glasvezel die geïnstalleerd was viel ook na 3 week uit de wand 

wij hebben het hoogste abonnement kwa internet maar het is echt super slecht al vanaf het begin wat kunnen wij hier aan doen ? 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Savannahbmd, welkom op onze community!
Staat je eerste Superwifi wel een stuk bij de experiabox vandaan? Soms storen ze namelijk met elkaar.
We hebben hier ook een handig artikel over!

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15405 reacties
  • Antwoord
  • 27 februari 2024

Hoi @Savannahbmd, welkom op onze community!
Staat je eerste Superwifi wel een stuk bij de experiabox vandaan? Soms storen ze namelijk met elkaar.
We hebben hier ook een handig artikel over!

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 19 mei 2024

vandaag op 19 mei .tijdens de heftig onweers bui. is mijn tv kapot gegaan maar ook de media box .mijn vraag is kan de media box vervangen worden .ik hoor graag van jullie 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22048 reacties
  • 19 mei 2024

Je kunt daarvoor het beste bellen met de klantenservice 0800-0402. 

• Helper
  • 39 reacties
  • 14 augustus 2024

Superwifi aangesloten op een box 12. Zie deze op de kpn thuis app. Maar mijn telefoon geeft nu een extra wifi aan onbeveiligd op de slaapkamer. Hoe kan dit??

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8232 reacties
  • 14 augustus 2024
EricH007 schreef:

Superwifi aangesloten op een box 12. Zie deze op de kpn thuis app. Maar mijn telefoon geeft nu een extra wifi aan onbeveiligd op de slaapkamer. Hoe kan dit??

Welke wifipunt, de witte ronde of de zwarte ronde @EricH007 ?

Bekabeld of draadloos aangesloten op de 12 ?

• Helper
  • 39 reacties
  • 17 augustus 2024
JanD schreef:
EricH007 schreef:

Welke wifipunt, de witte ronde of de zwarte ronde @EricH007 ?

Bekabeld of draadloos aangesloten op de 12 ?

Draadloos, maar we zijn er al achter. Er zat een Chromecast achter in de televisie :):):)