In januari bij de deurverkoop omgepraat om over te stappen naar KPN met overstapservice. De overstapdatum zou 28 februari zijn. Na een paar uur kwam ik erachter dat ze de verkeerde provider hadden doorgegeven vanuit waar ik zou overstappen. Toen heb ik gebeld en moest de order geannuleerd worden en opnieuw worden ingevoerd. Deze order is alleen nooit in het systeem opgenomen omdat de bestaande order nog steeds de status 'te annuleren' had. Een week voor de overstapdatum toch maar even gebeld waar mijn modem e.d. bleven want de overstapdatum kwam wel erg dichtbij. Ik vreesde namelijk dat ik zou worden afgesloten bij de huidige provider en dat ik niet op tijd bij KPN aangesloten zou zijn. Er werd mij verzekerd dat dit niet mogelijk zou zijn want KPN zou doorgeven wanneer ik definitief afgesloten zou moeten worden.
Enfin, op 28 februari was ik zoals verwacht toch volledig afgesloten bij Odido en had ik dus helemaal niets meer. De overstpaservice had dus maar voor de helft gewerkt. De KPN klantenservice is zwaar ondermaats dus die kunnen niets voor mij betekenen ( wel 10x mee gebeld en zelfs 2x weggedrukt omdat ze volgens mij gewoon niet wisten wat ze met dit geval aanmoesten ) De deurverkoper is goed in sales maar snapt de ballen van aftersales en ik kan nu verder helemaal niets omdat er nog steeds een order te annuleren staat. Ik kan dus ook geen nieuwe order plaatsen met een vervroegde aansluitdatum.
Wie kan me zo snel mogelijk helpen met deze halve overstapservice? Daarna moeten we het ook nog even hebben over een kleine compensatie voor deze enorme puinhoop.