Skip to main content
Beantwoord

WiFi verbinding valt regelmatig weg op de V10

  • 8 maart 2024
  • 9 reacties
  • 94 keer bekeken

al meerdere weken valt geregeld de wifi uit, alles staat op de V10 box op groen maar niks werkt. steeds opnieuw opstarten etc heb ik allemaal al gedaan, geprobeerd een levend iemand aan de lijn te krijgen omdat ik werkelijk alle elektronische oplossingsvoorstellen heb geprobeerd maar het wifi is niet betrouwbaar en ik heb het wel nodig. waarom, als de klacht blijft kom ik geen steek verder en worden wel gewoon zonder storingen de facturen afgeschreven. zo intens irritant en vermoeiend. iemand enig idee wat ik moet doen om weer betrouwbaar online te kunnen? nogmaals alles meermaals herstart zelf gedaan, via de App (op 4g) en via het “servicenummer” 08000402. graag een snelle en gepaste oplossing.

Beste antwoord door DennisZoet

Dank. Morgen komen ze langs. Er zit storing in de kabel vanuit de aansluiting. Moet dus goedkomen. Prima geholpen uiteindelijk. Dus Fingers crossed 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22048 reacties
  • 8 maart 2024

Als groot fan van de v10 is mijn interesse gewekt 😉.  Werkt een bekabelde pc of laptop wel goed? Heb je glasvezel of koper?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 8 maart 2024

Hoi, ik moet bekennen dat ik niet weet hoe ik de pc bekabel. Het rare is dat eigenlijk tot deze maand, prima werkte. Op de v10 staat het internet lampje op groen. Overigens doet alles het na de 5e herstart weer. Maar voor hoelang.?


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22048 reacties
  • 8 maart 2024

Brandt er een rood of oranje lampje op het modem?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 8 maart 2024

Als er storing is dan brand alleen power groen, internet rood en de andere (bovenste) oranje. Als alles werkt dan drie groene lampjes. Maar het vreemde is dat vannacht alles groen stond maar geen werkend internet of het kwam even en viel weer uit. Misschien zijn ze vannacht toch met iets bezig geweest. Nu doet alles het prima.. dank voor je interesse!! 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22048 reacties
  • 8 maart 2024

Laat het maar weten als het probleem terugkomt. Een oranje lampje geeft sowieso aan dat er een probleem is. Dan hoor ik graag of je koper of glasvezel hebt.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 8 maart 2024

Nu heb ik nog koper, ben bezig om over te stappen..


JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8253 reacties
  • 8 maart 2024
DennisZoet schreef:

Nu heb ik nog koper, ben bezig om over te stappen..

Naar glasvezel of naar een andere provider @DennisZoet ? Als het glasvezel is, noemt KPN het migreren.


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo @DennisZoet, ik kan mij goed voorstellen dat je er goed flauw van bent. Een steeds wegvallende internetverbinding is niet zoals het hoort.

Uit jouw posts maak ik op dat het internetlampje op dat moment ook rood/oranje gaat branden. Dat is sowieso niet een kleur die niet hoort bij een goed werkende verbinding. Mochten de problemen toch weer terugkomen, laat het even weten. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 10 maart 2024

Dank. Morgen komen ze langs. Er zit storing in de kabel vanuit de aansluiting. Moet dus goedkomen. Prima geholpen uiteindelijk. Dus Fingers crossed