al meerdere weken valt geregeld de wifi uit, alles staat op de V10 box op groen maar niks werkt. steeds opnieuw opstarten etc heb ik allemaal al gedaan, geprobeerd een levend iemand aan de lijn te krijgen omdat ik werkelijk alle elektronische oplossingsvoorstellen heb geprobeerd maar het wifi is niet betrouwbaar en ik heb het wel nodig. waarom, als de klacht blijft kom ik geen steek verder en worden wel gewoon zonder storingen de facturen afgeschreven. zo intens irritant en vermoeiend. iemand enig idee wat ik moet doen om weer betrouwbaar online te kunnen? nogmaals alles meermaals herstart zelf gedaan, via de App (op 4g) en via het “servicenummer” 08000402. graag een snelle en gepaste oplossing.
Beantwoord
WiFi verbinding valt regelmatig weg op de V10
Beste antwoord door DennisZoet
Dank. Morgen komen ze langs. Er zit storing in de kabel vanuit de aansluiting. Moet dus goedkomen. Prima geholpen uiteindelijk. Dus Fingers crossed
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.