Skip to main content
Beantwoord

Toestemming aanleg glasvezel: adres onbekend

  • 14 maart 2024
  • 4 reacties
  • 121 keer bekeken

Marco_H
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

De website https://netwerk.kpn.com/toestemming/ geeft bij mijn eigen postcode en huisnummer: 

Dit adres is niet bij ons bekend. Weet je zeker dat je jouw postcode juist hebt ingevuld?

Op de de postcode en huisnummer van mijn werk was de invoer wel succesvol. Het blijkt dus niet aan mijn computer te liggen.
Wat doe ik nu?

 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Marco_H ,

 

Dit staat op de website : 

Let op

Na het invullen van het formulier krijg je soms een foutmelding nadat je op ‘versturen’ klikt. Geen zorgen! We ontvangen je toestemming dan wel. Je hoeft ons dus niet te bellen. We doen ons best om de foutmelding zo snel mogelijk op te lossen.

 

Vertrouw je het niet? Dan kun je toch bellen. 

Hun telefoonnummer is: 0880 06 37 44. Ze zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8343 reacties
  • 14 maart 2024

Is het nieuwbouw @Marco_H dat het adres nog niet bekend is?


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22050 reacties
  • 14 maart 2024

Is het wellicht nieuwbouw of zijn de huisnummer recent gewijzigd?


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36622 reacties
  • Antwoord
  • 14 maart 2024

Hallo @Marco_H ,

 

Dit staat op de website : 

Let op

Na het invullen van het formulier krijg je soms een foutmelding nadat je op ‘versturen’ klikt. Geen zorgen! We ontvangen je toestemming dan wel. Je hoeft ons dus niet te bellen. We doen ons best om de foutmelding zo snel mogelijk op te lossen.

 

Vertrouw je het niet? Dan kun je toch bellen. 

Hun telefoonnummer is: 0880 06 37 44. Ze zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur.


Marco_H
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 294 reacties
  • 18 maart 2024

Ik heb gebeld en de medewerker kon vaststellen dat de toestemming goed was doorgekomen.
Ze vond deze foutmelding ook bijzonder.