Sinds vandaag is mijn ONT defect. de netwerkpoort voor de rode kabel functioneert niet meer. Nu wil ik graag mijn eigen apparatuur gebruiken maar moet hiervoor het serie nummer doorgeven via de zelf service tool echter kan de service tool enkel gebruikt worden wanneer je via de thuis internet verbinding de tool gebruikt maar de verbinding is door de defecte ont niet te gebruiken. Het serie
Na enkele telefoontjes met KPN klantenservice kon men mij niet verder helpen. Echt bizar nu enkele dagen zonder tv en internet. ik moet maar gebruik maken van de KPN gsm netwerk door middel van hotspot. terwijl ik eigen apparatuur heb wat dit probleem kan oplossen.
Beantwoord
Geen ondersteuning vanuit de klantenservice bij instellen eigen modem
Beste antwoord door JanD
KPN onderstreunt wel degelijk eigen apparatuur
Echter bij storingen in het netwerk t.e.m. de huisaansluiting c.q. de glasvezelkast adviseert KPN de standaard meegeleverde KPN-modem/router aan te sluiten om de verbinding te kunnen testen en naar een oplossing te zoeken.
Als je dat doet en je belt dan met de aangesloten KPN-router kan men je verder helpen.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.