Skip to main content
Beantwoord

WiFi-adres nergens zichtbaar ondanks alle groene lampjes op mijn box12

  • 13 mei 2024
  • 10 reacties
  • 103 keer bekeken

Jacobneecob
Deelnemer

Alles op de Box12 brandt structureel groen.

 

Alle vormen van resetten is al geprobeerd.

 

Er is al een monteur langsgeweest die ervoor heeft gezorgd dat alles het weer doet. Maar nu hij weg is en de klantenservice niet bereikbaar is. Is nog altijd het WiFi-adres niet te vinden. Op alle telefoons in huis.

 

Hoe krijg ik dit adres weer zichtbaar om te kunnen connecten?

 

Wie de oplossing weet verdient een kroon.

Beste antwoord door Nick83

U moet dat natuurlijk wel doen op een pc of laptop die bekabeld op de KPN Box aangesloten zit. Niet op een mobiele telefoon die op 4G zit.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3411 reacties
  • 13 mei 2024

@Jacobneecob Als je op modem web portal inlog, staat WIFI naam zichtbaar?

 


Jacobneecob
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 13 mei 2024

Kunt u me helpen richting die portal inlog?

 

192.168.2.254 of mijnmodem.kpn sturen me naar lege pagina's.

 

 


TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3411 reacties
  • 13 mei 2024

@Jacobneecob Ga na http://192.168.2.254 en negeer de waarschuwing dat de website onveilig is, kan kom je toch in login pagina terecht.


Jacobneecob
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 13 mei 2024

Helaas krijg ik dat niet te zien. Enkel dit:

 

(Firefox en Chrome)

 

Deze site is niet bereikbaar

Het duurt te lang voordat 192.168.2.254 reageert.

Probeer dit eens:

Controleer de verbinding

Controleer de proxy en firewall

Windows Netwerkcontrole uitvoeren

ERR_CONNECTION_TIMED_OUT

 

 

 

The connection has timed out

 

The server at 192.168.2.254 is taking too long to respond.

 

    The site could be temporarily unavailable or too busy. Try again in a few moments.

    If you are unable to load any pages, check your computer’s network connection.

    If your computer or network is protected by a firewall or proxy, make sure that Firefox is permitted to access the Web.


Jacobneecob
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 13 mei 2024

Firewall uitgeschakeld. Gecachete geheugen gewist. Nul resultaat helaas 


TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3411 reacties
  • 13 mei 2024

@Jacobneecob Bij chrome kan je op het onbeveilig symbool links van de IP-adres kliken dan open een klein menu en je kan daar de blokkade op onveilig site opheven.

Anders volg deze instructie

 


Jacobneecob
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 13 mei 2024

Bedankt voor alle hulp en moeite.

 

Ik heb werkelijk iedere stap doorlopen, maar er verandert niets.

Er zit denk ik niets anders op dan wachten tot de klantenservice morgen ontwaakt. 

 

Ik laat weten wat zij zullen zeggen. 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • Antwoord
  • 13 mei 2024

U moet dat natuurlijk wel doen op een pc of laptop die bekabeld op de KPN Box aangesloten zit. Niet op een mobiele telefoon die op 4G zit.


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @Jacobneecob, welkom op onze community! Ik zie dat je al een goed eind op weggeholpen bent. Is het nog gelukt te verbinden en in te loggen?


Jacobneecob
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 16 mei 2024

Dank voor alle hulp. Uiteindelijk was de tip van Nick83 goud waard.

 

Er was alleen iets heel raars aan de hand. Beneden in het gebouw was de kabel van kpn doorgeknipt. Dit is dus hersteld en daarna ontstond het probleem waarvoor ik dit forum opzocht.

 

Het is mij een raadsel. Draden verwisseld? 

Maar de wifinaam stond er blijkbaar wel tussen. Maar dit was de voormalige wifinaam van de buren. 

 

Via de kabel in de modum heb ik het nu wel een gepersonaliseerde naam kunnen geven.