Onze huisinstallatie bestaat al heel wat jaren uit:
- Experia Box v10 (in meterkast, verbonden met glasvezel)
- 1x SuperWifi (BG, woonkamer aan ethernet)
- 1x Experia Wifi (1e verd. aan ethernet)
- 1x Experia Wifi (2e verd. aan ethernet)
Om deze apparaten in te stellen benader ik deze het liefst - old school - via het netwerk op adressen http://192.168.2.254, etc.
In het verleden heb ik al eens ervaren dat de Wifi-punten daar een stokje voor staken en mij 1 centraal toegangsadres aanboden waar ik alle instelling ineens kon doen. Maar nu wij recentelijk problemen met de wifi-verbinding ondervinden, merk ik dat de web-interface van de SuperWifi weer anders is. De Experia Wifi-punten kan ik niet meer bereiken.
- Zijn er (onlangs) automatische firmware-updates geweest voor de SuperWifi e/o de Experia Wifi?
- In het verleden heb ik ook wel de Android KPN app kunnen gebruiken om de SuperWifi en de Experia Wifi-apparaten kunnen instellen, maar dat lukt mij nu ook niet meer
- Moet ik het hele wifi-netwerk weer opnieuw instellen met de SuperWifi direct en kort verbonden met de Experia Box v10?
Stephan