Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg berichten om mijn glasvezelkastje te vervangen, maar ik heb al een nieuw kastje

  • June 5, 2024
  • 2 reacties
  • 168 keer bekeken

Ik heb afgelopen week een storing gehad met het glasvezel kastje en heb om deze reden een nieuwe besteld en hem zelf vervangen. Alleen nu zijn ze ook in mijn regio bezig met kastjes vervangen en ik krijg constant berichten hierover van KPN om een afspraak te maken. Is er een manier waarin bij KPN aangegeven kan worden dat ik al een nieuw kastje heb en dus geen herinneringen/vervanging meer nodig heb?

Beste antwoord door Ik_Combineer

Negeer de berichten over het vervangen van dit kastje, u heeft al een nieuwe en deze is dan goed.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Tawrn, welkom! Bij vragen of problemen over het maken van je afspraak kun je contact opnemen met Roamler. Dit kun je doen via support@roamlertech.nl. Roamler is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 Voor meer informatie, bekijk je onderstaand artikel:

 


Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • June 7, 2024

Negeer de berichten over het vervangen van dit kastje, u heeft al een nieuwe en deze is dan goed.