Skip to main content
Beantwoord

Probleem tussen Experia Box en Genexis

• 17 juni 2024
  • 3 reacties
  • 123 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie

Sinds vanochtend geen internet. Experia box 12 opnieuw opgestart, daarna gereset. Geen resultaat. Modem is verbonden met GENEXIS gigabit voor glasvezel. Daar branden alleen de lampjes Power en LAN (dat zijn de bovenste en de onderste van de drie). Wanneer ik de modem loskoppel van de GENEXIS en de GENEXIS van de stroom haal en weer aansluit, dan start deze goed op en branden de bovenste twee lampjes: Power en WAN. Zodra ik de modem vervolgens aansluit en opstart- verspringt de WAN (tweede lampje) naar LAN (derde) en blijft dit tweede lampje uit. 

Lampje bij Internet op de modem blijft maar druk knipperen.

Wat te doen?! 

Beste antwoord door KK22

Opgelost via 0800-0402. Bleek dat er een nieuwe glasvezelbox in moest.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8264 reacties
  • 17 juni 2024

Kun je eens een foto plaatsen van de glaskast @KK22 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27459 reacties
  • 19 juni 2024
KK22 schreef:

Sinds vanochtend geen internet. Experia box 12 opnieuw opgestart, daarna gereset. Geen resultaat. Modem is verbonden met GENEXIS gigabit voor glasvezel. Daar branden alleen de lampjes Power en LAN (dat zijn de bovenste en de onderste van de drie). Wanneer ik de modem loskoppel van de GENEXIS en de GENEXIS van de stroom haal en weer aansluit, dan start deze goed op en branden de bovenste twee lampjes: Power en WAN. Zodra ik de modem vervolgens aansluit en opstart- verspringt de WAN (tweede lampje) naar LAN (derde) en blijft dit tweede lampje uit. 

Lampje bij Internet op de modem blijft maar druk knipperen.

Wat te doen?! 

Volgens mij is het eerder je modem dan je glasvezelkastje. Maar een foto zou heel handig zijn

Verder is het altijd raadzaam om 0800 0402 te bellen als je totale uitval van diensten hebt., Dan wordt je veel sneller geholpen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 19 juni 2024

Opgelost via 0800-0402. Bleek dat er een nieuwe glasvezelbox in moest.