Skip to main content
Beantwoord

Internet met KPN Box 12 en SuperWifi 2 valt steeds weg, kan het aan de software liggen?

  • 23 september 2024
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

Hallo,

Ik ben sinds 6 september overgestapt van Ziggo naar KPN. Heb een modem Box 12 en twee SWP2 punten. Ik heb constant last van wegvallen internet en er zijn hier al 3 monteurs geweest. De eerste monteur had mijn modem vervangen maar het had niet geholpen. De derde monteur had alles vervangen (glasvezelkastje, modem en de twee SWP2 punten). Ik heb het idee dat het aan de SWP2 punten liggen want gister gingen ze weer een paar keer opnieuw starten (oranje kleur). Met andere woorden mijn internet is nog niet helemaal stabiel

Mijn vraag is zou het aan de software liggen? De software van de KPN box 12 is SGEJ1000060E en de software van de SWP2 punten is 3.00.31. Zo te lezen gebruiken mijn apparaten de oude software…..

 

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi en welkom in de KPN Community @Inconfundible.

Niet fijn dat je verbinding nog niet stabiel werkt, zeker na al de inspanningen die je noemt! 

Ik denk ook niet dat 't door die software komt. Dit zijn geen specifieke of bekende klachten die vaak voor komen op die software. Ik raad je in deze situatie aan om met onze klantenservice te bellen zo gauw je merkt dat je verbinding wegvalt. Zeker aangezien het bekend is bij onze technische dienst, aangezien er monteurs voor je aan het werk zijn geweest.

Als je belt, kunnen mijn collega's van de klantenservice je verbinding meteen nakijken, en helpen je verder.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 23 september 2024
Inconfundible schreef:

Mijn vraag is zou het aan de software liggen? De software van de KPN box 12 is SGEJ1000060E en de software van de SWP2 punten is 3.00.31. Zo te lezen gebruiken mijn apparaten de oude software…..

Maar die software is gewoon stabiel. Daar zitten geen bekende bugs in die uw problemen verklaren. 


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi en welkom in de KPN Community @Inconfundible.

Niet fijn dat je verbinding nog niet stabiel werkt, zeker na al de inspanningen die je noemt! 

Ik denk ook niet dat 't door die software komt. Dit zijn geen specifieke of bekende klachten die vaak voor komen op die software. Ik raad je in deze situatie aan om met onze klantenservice te bellen zo gauw je merkt dat je verbinding wegvalt. Zeker aangezien het bekend is bij onze technische dienst, aangezien er monteurs voor je aan het werk zijn geweest.

Als je belt, kunnen mijn collega's van de klantenservice je verbinding meteen nakijken, en helpen je verder.