Skip to main content

Opzegging KPN abonnement vanwege sponsoring wapenbeurs

• November 26, 2024
  • 8 reacties
  • 243 keer bekeken

Ik ga per direct mijn internet bij KPN opzeggen - ze zijn hoofdsponsor van de wapenbeurs en hierbij medeplichtig aan genocide. Schande!!! Ze hebben bloed aan hun handen. Ik ga ergens anders naar toe. DOEI

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 26, 2024

Beste ​@zeer zeer teleurgestelde klant bedankt voor het melden en succes bij je nieuwe provider.

Forum|alt.badge.img+7
  • November 26, 2024

Volgens mij heb je nu al voor de 3e keer dit onder verschillende namen/accounts kenbaar gemaakt.

Wellicht wordt het dan nu tijd om echt “doei” te gaan zeggen.

hoi ​@Edu2020 wellicht zijn er dan meer mensen die tegen genocide zijn……...? ik heb namelijk echt wel degelijk 10 minuten geleden dit account aangemaakt om dit te kunnen melden. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 26, 2024

En de grap is: er is geen vuurwapen verhandeld. 

Wel kennis en apparatuur. Het ging vooral om cybercrime. Verdediging tegen China en Rusland. 

Daar kan je toch geen bezwaar tegen hebben. 

Vanwege de cybercrime was kpn er ook bij betrokken. Ons internet moet wel veilig zijn.

cybersecurity……..? ​@PeterG 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 26, 2024

Die foto kan overal vandaan komen. 

En ik ben er niet zo tegen.  We moeten ons kunnen verdedigen tegen agressors. Nu meer dan ooit!

Als je buiten contract periode bent wat is de hindernis om op te zeggen of over te stappen. Bij beiden ben je met een maand weg.

@PeterG Er zijn geen problemen! Over een maand zijn we weg!! Ik wilde dit alleen heel graag even met iedereen delen. In de hoop mensen bewust te kunnen maken van dit probleem, en in de hoop mijn medemens te inspireren en activeren hetzelfde te doen. De foto komt overigens van de wapenbeurs vorig jaar. Net zoals deze: 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 26, 2024

Ik hoop oprecht dat je er niet op tegen bent dat de "Westerse" landen, waaronder Nederland, zich extra bewapenen. Zeker in deze tijd is dat hard nodig.

En mensen moeten eens ophouden om Chinese televisies (Hisense,  TCL, Philips, Xiaomi, ...) te kopen. 

Om nog maar niet te spreken over al die Chineze auto's. BYD, NIO, Zeekr, Lynk & Co en meer. Niet kopen!

Wat kpn aan de software kant doet vind ik alleen maar toe te juichen. 

Maar je staat in je recht om over te stappen natuurlijk.

Je betaalt toch wel mee aan de technologische verdediging. En aankoop van tanks en andere wapens. Of stop je ook met betalen van je belasting???