Skip to main content
Beantwoord

Na twee maanden nog steeds geen glasvezel geleverd

• 24 december 2024
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

Probleem is dat de kpn alles belooft en niets doet.... Zacht gezegd ben er ziek van…

Nu voor de derde keer zijn er afspraken gemaakt, en de aannemer zoals de kpn zegt en gebeld door deze aannemers telefonisch afspraak vast gelegd. Ook voor vandaag 24 dec 2024 vorige week afspraak gemaakt  zouden tussen 12.00 en 16.00 langs komen en beloofd dat de glasvezel werkend opgeleverd zou worden.....…

Tja weer voor de 3de keer in de ....... gezet. Nu zijn er als 5 dagen voorbij en niks gebeurt 5 dagen weg deze dagen kosten tijd en geld! Niks gehoord van de kpn of aannemer zelf om 15.20 toch maar gebeld naar de kpn deze dame heeft voor de xx keer alles na gekeken en de tickets opnieuw aangemaakt..…

Kon verder niks doen moest zelf kpn netwerk bellen die gebeld wordt je automatisch door geschakeld naar glaspoort..... En die zijn op vakantie…

Ben overgestapt naar kpn omdat ze kwaliteit en service besemme hier klopt voor mij geen enne snars van. Netjes gezegd..…

Ik geloof niet meer in deze provider. Jullie moeten maar met mij contact zoeken wanneer het mij uitkomt wanneer er een degelijke glasvezel aan gelegd wordt!!

Euvel ligt niet bij mij ook niet bij in huis. Maar bij de koppelkast naar de centrale...…

Kpn doe eens wat en beloof eens wat jullie beloven.,...............

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@hendrik240 en welkom bij de KPN Community. Logisch dat je wilt weten wanneer glasvezel gaat werken. 

Allereerst, op dit forum werken we namens KPN de provider. Dus voor alles wat je abonnement betreft kun je bij ons terecht.
Wat betreft de glasvezelaanleg, dat gaat via andere partijen. Als het netwerk door ons zelf wordt aangelegd, dan is KPN Netwerk de partij die je hierover kunt benaderen. 
Jij noemt Glaspoort, dus als zij de partij zijn die glasvezel aanleggen dan ben je van hen afhankelijk voor de verdere aanleg hiervan. Daar hebben wij als provider helaas geen inzicht in, Glaspoort is geen onderneming van ons. 
Wel kun je een klacht bij Glaspoort indienen hierover. Zij nemen dan contact met je op en hopelijk is er dan snel duidelijkheid.

Dat is het praktische op een rijtje. Wat je abonnement bij ons betreft, als je gebruik maakt van de overstapservice dan zou je abonnement bij je huidige provider nog moeten werken. Die wordt pas stopgezet op het moment dat je abonnement bij KPN werkt, en dat gebeurt pas als glasvezel er klaar voor is. Tot die tijd krijg je ook geen abonnementskosten berekend. 

Hopelijk kun je met je huidige diensten nog goed uit de voeten tot glasvezel klaar is. 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 24 december 2024

Ik tikt dit nu voor 4 de keer maar plaatsen lukt steeds niet. Ik doe het nu verkort kpn!

Na 3 pogingen en 3 afspraken gemaakt te hebben met aannemers voor reserve glasvezel op te pikken tussen koppelkast en centrale deze is kapot.....…

Van huis tot koppelkast is Oke!

Vandaag zou er een aannemer zoals de kpn dat noemt 3de keer langs komen tussen 12.00 en 16.00 nu voor de derde keer weer NIEMAND GEWEEST .... Grrrr... Ok niks laten weten en horen... Met welke bedrijven werkt de kpn mee.…

3 dagen weg gegooid..... Vanmiddag gebeld omdat ik niet vertrouwde om 15.20 kwam weer op neer dat er weer voor zoveelste nieuwe tickets ingeschoten zijn .

Weer wachten 3 werkdagen enz enz. Met dit gedoe ben ik al 2 maanden om de 3 dagen aan het bellen zo op de hoogte gehouden worden enz enz communicatie is er niet...…

Kpn ga je wel doen ben niet voor niks overgestapt naar jullie jullie zouden beste van het beste hebben.... Nau dacht het niet. Jullie maken mensen langzamerhand ziek ............…

Doe wat beloofd is beloofd en niet de kont er voor weg draaien…

Ik hoor van jullie ....... Mij gevoel zegt dat ik niks ga horen en geen oplossing komt…

Admin: samengevoegd met bestaand topic. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7469 reacties
  • Antwoord
  • 28 december 2024

Hi ​@hendrik240 en welkom bij de KPN Community. Logisch dat je wilt weten wanneer glasvezel gaat werken. 

Allereerst, op dit forum werken we namens KPN de provider. Dus voor alles wat je abonnement betreft kun je bij ons terecht.
Wat betreft de glasvezelaanleg, dat gaat via andere partijen. Als het netwerk door ons zelf wordt aangelegd, dan is KPN Netwerk de partij die je hierover kunt benaderen. 
Jij noemt Glaspoort, dus als zij de partij zijn die glasvezel aanleggen dan ben je van hen afhankelijk voor de verdere aanleg hiervan. Daar hebben wij als provider helaas geen inzicht in, Glaspoort is geen onderneming van ons. 
Wel kun je een klacht bij Glaspoort indienen hierover. Zij nemen dan contact met je op en hopelijk is er dan snel duidelijkheid.

Dat is het praktische op een rijtje. Wat je abonnement bij ons betreft, als je gebruik maakt van de overstapservice dan zou je abonnement bij je huidige provider nog moeten werken. Die wordt pas stopgezet op het moment dat je abonnement bij KPN werkt, en dat gebeurt pas als glasvezel er klaar voor is. Tot die tijd krijg je ook geen abonnementskosten berekend. 

Hopelijk kun je met je huidige diensten nog goed uit de voeten tot glasvezel klaar is. 🙂

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 28 december 2024

Gooi als mijn verhalen graag in de prullenbak. Jullie teksten zij achterhaald via andere we is het opgelost 

Effe melden dat de aanlegger van glasvezel 2 breuken gemaakt heeft in mijn glasvezelkabel veroorzaakt heeft na twee halve maand eindelijk een jonge monteur bedrijf uit Lelystad heeft alles incl test in 45 minuten opgelost gelast getest enz waarom als je boos wordt op nette manier opeens het wel kan

Reageer