Probleem is dat de kpn alles belooft en niets doet.... Zacht gezegd ben er ziek van…
Nu voor de derde keer zijn er afspraken gemaakt, en de aannemer zoals de kpn zegt en gebeld door deze aannemers telefonisch afspraak vast gelegd. Ook voor vandaag 24 dec 2024 vorige week afspraak gemaakt zouden tussen 12.00 en 16.00 langs komen en beloofd dat de glasvezel werkend opgeleverd zou worden.....…
Tja weer voor de 3de keer in de ....... gezet. Nu zijn er als 5 dagen voorbij en niks gebeurt 5 dagen weg deze dagen kosten tijd en geld! Niks gehoord van de kpn of aannemer zelf om 15.20 toch maar gebeld naar de kpn deze dame heeft voor de xx keer alles na gekeken en de tickets opnieuw aangemaakt..…
Kon verder niks doen moest zelf kpn netwerk bellen die gebeld wordt je automatisch door geschakeld naar glaspoort..... En die zijn op vakantie…
Ben overgestapt naar kpn omdat ze kwaliteit en service besemme hier klopt voor mij geen enne snars van. Netjes gezegd..…
Ik geloof niet meer in deze provider. Jullie moeten maar met mij contact zoeken wanneer het mij uitkomt wanneer er een degelijke glasvezel aan gelegd wordt!!
Euvel ligt niet bij mij ook niet bij in huis. Maar bij de koppelkast naar de centrale...…
Kpn doe eens wat en beloof eens wat jullie beloven.,...............