Hey, kun je je probleem verder beschrijven? Ik heb ook problemen met mijn KPN box 12. Elke 30-60 minuten valt de internetverbinding weg en moet ik het modem opnieuw opstarten om het te laten werken. Heb jij hetzelfde probleem? Ik zie dat je een nieuwe adapter nodig had, wat is dat precies?
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
Beste antwoord door Denise van KPN
Het is niet de bedoeling dat het modem ieder uur opnieuw opgestart moet worden, ​@UserFromEarth. Het lijkt me goed als we hier dieper in duiken. Ik wil je vragen om daarvoor telefonisch contact met ons op te nemen. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt, dus je hoeft niet in de wachtrij te staan.
Het is niet de bedoeling dat het modem ieder uur opnieuw opgestart moet worden, ​@UserFromEarth. Het lijkt me goed als we hier dieper in duiken. Ik wil je vragen om daarvoor telefonisch contact met ons op te nemen. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt, dus je hoeft niet in de wachtrij te staan.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.