Ik heb het laatste jaar problemen met internet, het is gewoon niet stabiel, om het op te lossen alles al geprobeerd. Alle online zaken die KPN aangeeft maar geen resultaat. Bij opstarten laptop maar ook mobiel en vast regelmatig wel verbinding maar geen internet. Alleen resetten modem helpt. Ook bij inloggen modem problemen, bijna altijd gaat de TV op een blauw scherm. Ik wordt er een beetje gek van. Wie kent dit probleem. Ook heb ik via Home assistant de verbinding in beeld en zie elke dag wel problemen, verbinding is meestal 750Mb maarvalt dan bijna weg en internetten lukt dan niet meer. Is glasvezel, 3 jaar geleden aangelegd.
Beantwoord
Wel verbinding maar geen internet en blauw scherm op TV
Beste antwoord door Thomas van KPN
Hoi ​
Wat voor netwerkapparatuur gebruik je naast je experiabox nog meer? Hoe heb je alles aangesloten zitten op elkaar?
Als de gehele verbinding wegvalt is het het handigst even met ons te bellen tijdens of na het wegvallen op 0800-0402, als het vaak gebeurt kun je er ook een belafspraak voor maken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.