Skip to main content
Beantwoord

Wifi en tv valt ongeveer om het uur uit

• January 16, 2025
  • 1 reactie
  • 53 keer bekeken

Bij ons valt ongeveer om het uur de WiFi uit en En geen tv.Modem al een x aan en uitgezet en ontvanger ook.Maar doet het nog steeds niet.storingen ook al via jullie website proberen op te lossen maar dit lukt ook niet.Wat nu?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Alverna. Dat is wel erg vaak dat het wegvalt! Een elke keer is al te veel, maar als het zo vaak gebeurt is het snel frustrerend. Ik weet alleen wat jij zegt, dus ik heb nog weinig informatie. Heb je glasvezel of koper? Als je glasvezel hebt, heb je het glasvezelkastje dan ook al eens 2 min stroomloos gemaakt om te kijken?

Als dat ook niet helpt kan je het makkelijkste een terugbelafspraak maken via onze site, zodat de verbinding samen met jou kan worden nagekeken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 20, 2025

Welkom op de community ​@Alverna. Dat is wel erg vaak dat het wegvalt! Een elke keer is al te veel, maar als het zo vaak gebeurt is het snel frustrerend. Ik weet alleen wat jij zegt, dus ik heb nog weinig informatie. Heb je glasvezel of koper? Als je glasvezel hebt, heb je het glasvezelkastje dan ook al eens 2 min stroomloos gemaakt om te kijken?

Als dat ook niet helpt kan je het makkelijkste een terugbelafspraak maken via onze site, zodat de verbinding samen met jou kan worden nagekeken.