Mijn vader heeft en zeer trage xs4all internetverbinding in het buitengebied. max 10 down en 1 up.
Naast tv kijken is er niets meer zinnig mogelijk aan internetgebruik. Ik heb dit besproken met meerdere personen na meer dan een uur in de wachtrij te wachten.
De boodschap was dat ze hebben vastgesteld dat de verbinding inderdaad erg slecht is. Dat hij daarom in aanmerking komt voor een 4g router van KPN.
Dat mag ook wel voor 70 euro per maand naar mijn mening als trouwe klant, ook zakelijk mobiel namelijk al jaren. Maar als klap op de vuurpijl krijg ik een bericht dat hij tot december 2025 een abo heeft lopen en dat we dan over kunnen stappen naar een KPN 4g abo.
Ik heb dat maar teleurgesteld aangenomen maar eigenlijk vind ik dat zeer ontoereikend en teleurstellend. Zo ga je toch niet met je klanten om? Lekker puh zoek het maar uit met je slechte verbinding voor 70 eu in de maand. En wij schuilen lekker achter ons contract, al is dit niet helemaal juridisch juist ben ik van mening. Je moet ook redelijk leveren naar mijn beperkte juridische kennis.
Is er toch een mogelijkheid om dit geregeld te krijgen? Of dat er in coulance wordt meegewerkt met een overstap naar een provider die de klant wel iets hoger heeft staan dan alleen als cash cow?
Admin: afgesplitst en eigen topic voor de vraag aangemaakt