Skip to main content
Antwoord

Hoe kan ik een glasvezel aansluiting gereed melden?

• January 31, 2025
  • 4 reacties
  • 111 keer bekeken

Maikel Drost
Helper
Forum|alt.badge.img+8

Glasvezel aansluiting sinds 2011 geplaatst maar kan nog steeds niet gebruikt worden. omdat er nog toestemming nodig is van de pand eigenaar.

maar de rest van het appartementen complex kan wel gewoon gebruik maken van deze glasvezel.

er is al is een haalbaarheidsonderzoek gestart. Die hebben het doorgezet naar de aannemer maar nooit meer wat vernomen.

welke route kan ik nemen om deze aansluiting alsnog administratief gereed te krijgen

Beste antwoord door Denise van KPN

Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze netwerkbeheerder: KPN Glasvezelnetwerk. Je kunt hen op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur bereiken op het telefoonnummer 088 006 37 44.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 3, 2025

Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze netwerkbeheerder: KPN Glasvezelnetwerk. Je kunt hen op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur bereiken op het telefoonnummer 088 006 37 44.

Maikel Drost
Helper
Forum|alt.badge.img+8
  • Auteur
  • Helper
  • February 9, 2025

Van Gelder Telecom is vrijdag langs geweest.

en hebben de vezel werkend gemaakt. Ik zag net dat het ook administratief is verwerkt en de dienst kan worden afgenomen 💪 

• February 9, 2025

Je kunt bellen met 0800-0402 en vragen om activatie van je glasvezelaansluiting. Je kunt ook gewoon w88, en dan stuurt kpn na enige tijd vanzelf de NT op; 't is maar net hoeveel haast je hebt. 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dat is mooi, ​@Maikel Drost! Veel plezier met glasvezel. 😊