Altijd een zeer stabiele glasvezelverbinding
Glasvezel Internet komt zonder onderbrekingen direct bij jou thuis. Hoeveel mensen er ook tegelijk bellen, videobellen, online tv-kijken, gamen of streamen. En hoeveel apparaten er ook draaien. Je verbinding blijft snel en stabiel. Zelfs tijdens noodweer. Dit komt omdat er licht in plaats van stroom door kabels loopt. Dat is internetten, gamen, videobellen of thuiswerken zonder zorgen.
Althans dit is wat KPN beloofd in hun reclame. al geruime tijd hadden wij problemen met onze wifi zelf als ik vlabij de modem sta op nog geen meter afstand had ik volgens de KPN Speedtest een 46 in de download en in de upload 27, de dame van kpn die mij heeft geholpen heeft mij goed geholpen maar verder dan mij aan twee superwifi's 2 te verhuren kwam zij niet.
De superwifi is aangesloten en de wifi werkt goed. Maar ik vind het vreemd en niet correct dat ik nu 5 euro per maand extra moet betalen voor het stabiele internet wat mij is beloofd in eerste instantie.
KPN beloofd en zou moeten werken in oplossingen die en niet gelijk moeten beginnen met het aanbieden van huuraparaten, dit geheel kostenloos opgelost moeten worden.
- de Vries