Hoi ​@nvoosten. Goede Wifi is inmiddels wel bijna een basisbehoefte geworden in een huishouden, dus ik kan mij voorstellen dat je niet blij wordt van wegvallende Wifi.
Je geeft aan dat je zelf in de IT zit, dus dan weet je denk ik dat Wifi wat anders is dan een bekabelde internetverbinding. Dat je Wifi niet goed functioneert, hoeft niet perse te betekenen dat je gehele KPN verbinding het probleem is. Dus mijn eerste vraag is: Verliezen de bekabeld aangesloten apparaten ook de verbinding? Of zijn het enkel de Wifi apparaten? In het laatste geval is voor ons moeilijk te achterhalen wat het probleem is, want de Wifi is een binnenshuis gebeuren wat niet uit te lezen valt. Dan zal met behulp van servicetools zoals de Wifi Manager en samen met de klant uitgezocht moeten worden of er bijvoorbeeld storingsbronnen zijn.
Maar misschien zit je hier helemaal niet meer op te wachten en staat je besluit al vast om te vertrekken en geen moeite meer in te steken. Weet dat de collega's aan de telefoon je wel graag te woord staan en je helpen met dit probleem. Ze kunnen in ieder geval je gehele verbinding even doormeten. Als je een terugbelafspraak maakt, dan kunnen we je bellen op het moment dat het jou uitkomt.