Skip to main content
Antwoord

Storing internet na plaatsing nieuwe kozijnen

  • February 11, 2025
  • 5 reacties
  • 118 keer bekeken

Vorige week nieuwe kozijnen gekregen sindsdien geen internet meer

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Michwl en welkom op de KPN Community! 

In zulke gevallen dat je verbinding er helemaal uit ligt en de lampjes op je Experia Box aangeven dat er geen internet is, dan is het altijd het verstandigste om gelijk te bellen met de klantenservice. JanD gaf je het directe nummer, maar je kunt ook een belafspraak maken. Dan wordt je gebeld op een moment dat jou het uitkomt.

Heb je inmiddels gebeld en werkt je verbinding weer? Laat het maar weten!
 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • February 11, 2025

Nieuwe kozijnen gekregen en sindsdien geen internet meer? Maar wat hebben nieuwe kozijnen te maken met een internetverbinding? 

 


JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 11, 2025

Beste ​@Michwl kun je iets duidelijker zijn in je vraagstelling.

Welk internet bedoel je, je thuisinternet en dan bekabeld of draadloos of je mobiel internet, dat ju nu in huis minder goed bereik hebt.

Dat laatste zou heel goed kunnen door het nieuwere type isolatieglas, dat dempt veel meer.

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 11, 2025

Hallo

Wij hebben internet via de telefoon aansluiting. De telefoon aansluiting gaat over op een internet kabel naar de modum. Wij wonen in een oud huis geen glasvezel. Ook pakt hij de modum niet op een andere plek in het huis

Gr Michel 


JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 11, 2025

Beste ​@Michwl dan even bellen met 0800 0402.

Misschien hebben de kozijnen plaatsers iets geraakt waardoor internet het niet meer doet.

Succes.

 


Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 13, 2025

Hoi ​@Michwl en welkom op de KPN Community! 

In zulke gevallen dat je verbinding er helemaal uit ligt en de lampjes op je Experia Box aangeven dat er geen internet is, dan is het altijd het verstandigste om gelijk te bellen met de klantenservice. JanD gaf je het directe nummer, maar je kunt ook een belafspraak maken. Dan wordt je gebeld op een moment dat jou het uitkomt.

Heb je inmiddels gebeld en werkt je verbinding weer? Laat het maar weten!
Â