Skip to main content
Beantwoord

Nog geen signaal op glasvezelkastje bij overstap naar KPN

• 20 februari 2025
  • 2 reacties
  • 156 keer bekeken

Gisteren (19 februari) zou onze overstap actief zijn van Odido naar KPN. Gisterochtend vroeg een SMS bericht ontvangen dat de internetverbinding zou werken. Vervolgens alles geïnstalleerd maar helaas geen internetverbinding. Het lampje Glas op het glasvezelkastje brandt niet, het Power en Ethernet lampje branden wel (groen). Op het modem brandt het Power en WIFI lampje groen en het Internet lampje knippert snel en regelmatig.Als ik verbinding maak via bijvoorbeeld mijn telefoon dan heb ik verbinding met het modem maar staat erbij vermeld: Geen internetverbinding. Gisterochtend rond 10u gebeld met het 0800 nummer en het leek er volgens de medewerker op dat de aansluiting nog niet helemaal goed geregeld was. Het was lastig te zeggen maar kon in de loop van de dag  ineens actief zijn. Wij hebben een paar keer alles gereset maar zonder resultaat. Rond 15u nog eens gebeld, ze waren er mee bezig en kon zelfs tot 23u duren. Op dit moment werkt het nog steeds niet. Via de installatiehulp komt de melding: Oeps, we zien dat je nog niet bent aangesloten. Aangezien ik vanavond pas kan bellen, weet iemand hier wat het probleem kan zijn?

Beste antwoord door Joep1965

Goedemorgen ​@Dijkhuizen1970 dat klinkt niet goed. Blijkbaar zit er ergens een probleem waardoor de aansluiting nog niet werkt. Als je gebruik maakt van de overstapservice blijft de oude verbinding werken tot de kpn verbinding klaar is. Helaas kan je er zelf verder niets aan doen.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22108 reacties
  • Antwoord
  • 20 februari 2025

Goedemorgen ​@Dijkhuizen1970 dat klinkt niet goed. Blijkbaar zit er ergens een probleem waardoor de aansluiting nog niet werkt. Als je gebruik maakt van de overstapservice blijft de oude verbinding werken tot de kpn verbinding klaar is. Helaas kan je er zelf verder niets aan doen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 20 februari 2025

Dank voor de reactie. Er is inmiddels een afspraak gemaakt met een monteur, op 4 maart. Tot die tijd hebben we gelukkig nog onze oude provider dus langer wachten op KPN is geen probleem.