Hi,
Morgen start mijn contract, maar heb geen flauw idee welk van de aansluitingen op de foto’s ik dus moet gebruiken en dus het juist ISRA punt is. Heb gister het installatie pakket ontvangen, en kom er niet uit , hoop dat mijn uitleg en foto’s voldoende zijn om te zie welke aansluiting de hoofdaansluiting is.
De situatie is als volgt; ik woon in een bovenappartement (A) en heb een eigen opgang. En maak gebruik van een intercom en buzzer waarmee ik de voordeur kan openen.
Op verschillende plekken zie ik dat er een aantal “kastjes” zijn waaruit bij open een wirwar van kabels samen komen. Ook bungelt er nog een klosje draad halverwege het trapgat, ook is er nog een een oude 4 punt stekker die in de wandcontactdoos aan de achtergevel zit van en niet aan de straatkant.
Zelf kom ik er niet uit, hoop dat hier iemand mij kan vertellen welke ik moet gebruiken om de modem aan te kunnen sluiten hoop dat foto’s duidelijk genoeg zijn om aan te wijzen welke van de aansluitingen nu de juiste IS/RA kabels zijn ik dus moet gebruiken.
Heb de vorige bewoners bericht maar krijg geen response nog.
4 punt stekker in wandcontactdoos in achterkamer:
Naast de voordeur op straatniveau:

Trapgat (halverwege)

Meterkast links 1

meterkast rechts
Alvast bedankt !