Skip to main content
Beantwoord

Storing na update Experia Box

• 12 maart 2025
  • 7 reacties
  • 99 keer bekeken

Goedemorgen,

Sinds de update van de Experia box werkt mijn internet het niet meer. Zowel bekabeld als wifi.

Ook schakelt de modem zichzelf steeds uit waarna er dan een rood lampje gaat branden en vervolgens dat hij zichzelf probeert op te starten.. De wifi manager of iig jullie product om het op te lossen via de app/site werkt ook niet. Die geeft steeds aan na het proberen dat het nu niet mogelijk is.

Wat kan ik nu verder doen? En is dit al bekend bij jullie?

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Bradley81 dan even bellen met 0800 0402 of je terug laten bellen via 

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Bekijk origineel

7 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8253 reacties
  • 12 maart 2025

Beste ​@Bradley81 , als je glasvezel hebt, haal dan de glasvezel kast eens minimaal 2 minuten van de stroom en herstart.

Als je koper hebt geef de modem eens een fabrieks reset via het resetgaatje/ knopje.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 12 maart 2025

Goedemorgen Jan,

Bedankt voor je bericht.

Helaas heb ik dit ook al geprobeerd en meerdere malen herhaald zonder succes.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8253 reacties
  • Antwoord
  • 12 maart 2025

Beste ​@Bradley81 dan even bellen met 0800 0402 of je terug laten bellen via 

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Ha ​@Bradley81, fijn om te lezen dat je de servicetool/Wifi Manager al doorlopen hebt! Maar dan is het wel erg jammer dat dat geen oplossing biedt.. Als ook het stroomloos maken/reset niet de oplossing lijkt, dan is inderdaad een belafspraak de snelste manier om hier naar te laten kijken. Laat je nog even weten hoe het opgelost wordt?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 12 maart 2025

Bedankt voor jullie reactie. 

Ik heb een medewerker gesproken en het blijkt dat door de update de router nu kortsluiting heeft en hij hem steeds opnieuw probeert op te starten. Ik krijg een nieuwe modem opgestuurd.

• 362 reacties
  • 12 maart 2025

Er zijn inderdaad meerdere berichten dat de experia v12 (heb je die?) zich blijft herstarten als de voedingsadapter niet meer goed is.

Vervanging is dan de juiste oplossing.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Fijn dat het opgelost is voor je! 

Reageer