Skip to main content
Antwoord

Geen internet bij overstap naar KPN en de klantenservice is niet bereikbaar

• March 14, 2025
  • 8 reacties
  • 120 keer bekeken

Gebeld rond 15.00 u mederwerker zei dat klanten service bereikbaar was tot 2300. En moest wachten op een sms voor 20.00 zou komen.

Mail staat dat aansluiting vandaag zou werken.nou niet dus en geen sms en aansluiting werkt niet meer. En Odiodo heeft al afgesloten.  Terwijl Odiodo zou wachten op KPN.

Dus geen internet.

Dus wat te doen behalve tot 08.00 wachten en de data van mobiel gebruiken.?

Had beter verwacht van kpn .slechte zaak

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Update als je tegen de bot zegt dat je een storing hebt nadat je de probleemoplosser sms hebt gekregen verbind de bot door met de storingsdienst. 

Maar dat doet het bandje dus niet als je zegt 'internet doet het niet' of ' aansluiten werkt niet'. E.d.

Ik krijg een noodpakket / monteur over 9 dagen.. dus hopelijk kan die het zwarte kastje er op doen wat nu niet goed past. ( het punt hangt te laag)

Bedankt voor de tip.

Hoi ​@Annelies567 

Het klopt, dat het wat lastiger is geworden om de storingsdienst van KPN aan de lijn te krijgen, vooral omdat KPN (maar ook andere bedrijven) werken met een voice respons systeem, waarbij je iets moet inspreken voordat je een medewerker te spreken krijgt.
Met regelmaat begrijpt het voice respons systeem niet wat je bedoelt, wat tot irritatie kan leiden.

Ik ben een voorstander, om voor een gewoon en normaal keuze menu te gaan, waarbij je een getal moet intoetsen voor de afdeling die je wenst te spreken.

Maar gelukkig heb je uiteindelijk een medewerker van de storingsdienst gesproken, die een monteur heeft ingezet, en je tot deze afspraak voorzien heeft van een noodpakket.
Hopelijk werkt alles weer goed, nadat de monteur over 9 dagen bij je is geweest.

Laat dat nog even weten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

• March 14, 2025

Koper of glasvezel? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 14, 2025

Glas.

Het pon( connectie) lichtje en internet lichtje knippert.

De site geeft aan als ik kijk of er een storing is.

Sorry!

We gaan direct aan de slag om dit voor je op te lossen. Je kan nu 2 dingen doen…

Daarnaast kan ik m'n internet abonnement niet koppelen bij mijn KPN.. hij komt er niet tussen te staan als ik hem handmatig toevoeg.

Dus mij account/aansluiting  is zeer ws niet gekoppeld bij KPN

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Annelies567 

De telefonisch medewerker van de klantenservice, heeft jouw verkeerd ingelicht omtrent de openingstijden van de klantenservice.
De juiste openingstijden van de KPN klantenservice zijn:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur 
  • Zondag gesloten

Bij storingen of technische problemen is de storingsdienst van KPN bereikbaar:

• 7 dagen per week, en 24 uur per dag (inclusief tijdens nationale feestdagen)

Gezien je momenteel geen internet hebt, zou je dus de storingsdienst kunnen bellen om navraag te doen of er iets verkeerd is gegaan, plus een eventuele lijnmeting laten verrichten tussen de wijkcentrale naar jouw woning.

Hiervoor kun je het beste direct bellen met: 0800-0402

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 14, 2025

Hoi ​@Annelies567 

De telefonisch medewerker van de klantenservice, heeft jouw verkeerd ingelicht omtrent de openingstijden van de klantenservice.
De juiste openingstijden van de KPN klantenservice zijn:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur 
  • Zondag gesloten

Bij storingen of technische problemen is de storingsdienst van KPN bereikbaar:

• 7 dagen per week, en 24 uur per dag (inclusief tijdens nationale feestdagen)

Gezien je momenteel geen internet hebt, zou je dus de storingsdienst kunnen bellen om navraag te doen of er iets verkeerd is gegaan, plus een eventuele lijnmeting laten verrichten tussen de wijkcentrale naar jouw woning.

Hiervoor kun je het beste direct bellen met: 0800-0402

Had ik geprobeerd. Helaas is dat nummer wel bereikbaar maar alleen met een bot/bandje

Uiteindelijk krijg je te horen wat de openingstijden zijn. En wordt de verbinding verbroken 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 14, 2025

Update als je tegen de bot zegt dat je een storing hebt nadat je de probleemoplosser sms hebt gekregen verbind de bot door met de storingsdienst. 

Maar dat doet het bandje dus niet als je zegt 'internet doet het niet' of ' aansluiten werkt niet'. E.d.

Ik krijg een noodpakket / monteur over 9 dagen.. dus hopelijk kan die het zwarte kastje er op doen wat nu niet goed past. ( het punt hangt te laag)

Bedankt voor de tip.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Bedankt voor de tip.

Hoi ​@Annelies567 

Het klopt, dat het wat lastiger is geworden om de storingsdienst van KPN aan de lijn te krijgen, vooral omdat KPN (maar ook andere bedrijven) werken met een voice respons systeem, waarbij je iets moet inspreken voordat je een medewerker te spreken krijgt.
Met regelmaat begrijpt het voice respons systeem niet wat je bedoelt, wat tot irritatie kan leiden.

Ik ben een voorstander, om voor een gewoon en normaal keuze menu te gaan, waarbij je een getal moet intoetsen voor de afdeling die je wenst te spreken.

Maar gelukkig heb je uiteindelijk een medewerker van de storingsdienst gesproken, die een monteur heeft ingezet, en je tot deze afspraak voorzien heeft van een noodpakket.
Hopelijk werkt alles weer goed, nadat de monteur over 9 dagen bij je is geweest.

Laat dat nog even weten.

• March 15, 2025

Glas.

Het pon( connectie) lichtje en internet lichtje knippert.

Welk glasvezelkastje heb je? Heb je een nieuwe toegestuurd gekregen van KPN? 

Ik lees nu:

... monteur over 9 dagen.. dus hopelijk kan die het zwarte kastje er op doen wat nu niet goed past. ( het punt hangt te laag)

Zit dat kastje er niet goed op? Dan is het logisch dat het niet werkt. Kun je een foto plaatsen? 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 17, 2025

Hoi ​@Annelies567 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Dit is natuurlijk niet de best denkbare start :( Fijn dat je uiteindelijk de storingsdienst hebt bereikt en dat er ook meteen een monteur is ingepland. Ik ga er vanuit dat deze het probleem op locatie voor je kan verhelpen. Laat je ons nog even weten hoe dit is afgelopen?