Skip to main content
Beantwoord

Slechte internetverbinding na update met Box 12

  • March 16, 2025
  • 6 reacties
  • 67 keer bekeken

Ik heb een modem KPN Box 12 en sinds de update van dinsdag heb ik alleen maar problemen met de internetverbinding.

Ik heb wifi door het hele huis, maar ik heb geen internet. de verbinding duurt een paar minuten daarna niet meer.

Ik heb de modem meerdere keren opnieuw opgestart maar niets, daarna heb ik ook de modem gereset of minstens 5 keer maar niets, alle apparaten tegelijkertijd hebben geen internet meer. Weet iemand wat ik nog meer moet doen?

Beste antwoord door Jackygio

​@Erwin van KPN Ik wachtte een paar dagen om te kijken of het werkte. alles lijkt in orde met het nieuwe modem

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Jackygio . Welkom bij de KPN Community.

Dat klinkt niet goed. Heb je ook Super Wifi in gebruik? Zo ja, welk type?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 18, 2025

Hallo,

Ik heb de klantenservice al 4 keer gebeld, we hebben alles gereset, zowel het modem als de Super Wifi, maar er is niets veranderd. Het enige is dat internet werkt met kabel, maar met wifi heb ik problemen. Nu moet ik morgen weer bellen


Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Jackygio . Het is belangrijk om de superwifi bekabeld aan te sluiten op het modem en dan een reset te doen. Daarna minimaal een half uur wachten en vervolgens herhalen met de andere Superwifi's.

Ik ben benieuwd of dit jouw problemen oplost. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 20, 2025

wij hebben dat ook meerdere malen gedaan. Maar zelfs terwijl ik met de klantenservice aan de telefoon was, zat ik zonder internet. Misschien is er een probleem met het modem, dus vandaag bij de KPN-winkel hebben ze het voor mij vervangen. Volgens de klantenservice nu moet alles goed werken, anders is er een probleem met de glasvezel die het huis krijgt.


Erwin van KPN
Moderator

Heeft dat nieuwe modem voor een oplossing gezorgd, ​@Jackygio ?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • March 31, 2025

​@Erwin van KPN Ik wachtte een paar dagen om te kijken of het werkte. alles lijkt in orde met het nieuwe modem