Goedenavond,
Ik ben na jaren zonder problemen (helaas) verleid om van Odido over te stappen naar KPN. Ben van een snelheid van 400mb overgegaan naar 1G bij KPN, sinds de overstap is de WIFI echt afschuwelijk slecht. Heb een simpele ping -t gezet in een CMD en elke 10-20 seconden geeft deze “Request timed out" voor 5 seconden, gevolgd door een 5 seconden van een ping boven de 1000 waarna het weer voor een minuut stabiliseert. Ik kan hier echt totaal niet mee werken, graag geen reactie met gebruik een ethernet kabel want dat is hier geen optie. Daarna is het probleem op mijn telefoon net zo. Ik woon in een klein appartement met 1 slaapkamer en met Odido had ik nergens in huis verbindingsproblemen met de router in de meterkast.
Op dit moment is het echter rampzalig en ik sta op het punt om mijn abonnement weer te annuleren en alles snel in te pakken zodat ik gauw weer terug kan naar Odido. Ik heb al tig keer die wifi en internet probleemoplossers van KPN gebruikt maar volgens die dingen is alles goed, terwijl toch echt overduidelijk is dat de WIFI gewoon verschrikkelijk is. Locatie maakt ook niet uit, naast de meterkast valt het signaal net zo vaak weg.
Iemand die me hier verder mee kan helpen?