Skip to main content
Beantwoord

Na zes maanden is mijn glasvezelverbinding nog steeds niet gereed gemeld

• April 22, 2025
  • 8 reacties
  • 114 keer bekeken

Eind oktober is hier in het appartementencomplex de glasvezel aansluiting geïnstalleerd. Vanuit dezelfde streng als mijn buren.

Nu 6 maanden later is deze nog steeds niet afgemeld terwijl die van de buren toen gelijk is afgemeld.

Al meerdere keren gebeld en gemaild, fotogestuurd maar er gebeurt helemaal niets.

Al op 6 januari heeft Noa,van Team KPN onderstaande naar KPN Netwerk CSD doorgestuurd.

"Ons verzoek aan jullie:
 graag dit adress S2 melden zie bijgevoegde foto. de pop is ook opgeleverd

Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,

Noa"

Daarna nog een paar keer gemaild en gebeld maar het enige dat je hoort is "vervelend, we sturen het nog een keer door naar de juiste afdeling."

Wat moet er gebeuren om die juiste afdeling eindelijk eens iets te laten doen. Verschuilen achter "we hebben het druk" geloof ik na 6 maanden niet meer.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@HenkB079 en welkom bij de KPN Community. Goed dat je je vraag hier stelt en begrijpelijk dat je wilt weten wanneer je glasvezelverbinding afgemeld wordt. Zeker als dit bij je buren al gebeurd is. 

Heb je al een klacht ingediend bij onze netwerk afdeling hierover? Zij gaan over de aanleg van glasvezel dus bij hen ben je aan het juiste adres wat betreft het doorzetten hiervan. 
Ik hoop dat er dan snel vaart in komt zodat jij je glasvezelverbinding kunt gebruiken. Laat je weten hoe het gaat?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 25, 2025

Hi ​@HenkB079 en welkom bij de KPN Community. Goed dat je je vraag hier stelt en begrijpelijk dat je wilt weten wanneer je glasvezelverbinding afgemeld wordt. Zeker als dit bij je buren al gebeurd is. 

Heb je al een klacht ingediend bij onze netwerk afdeling hierover? Zij gaan over de aanleg van glasvezel dus bij hen ben je aan het juiste adres wat betreft het doorzetten hiervan. 
Ik hoop dat er dan snel vaart in komt zodat jij je glasvezelverbinding kunt gebruiken. Laat je weten hoe het gaat?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 25, 2025

Ja, al begin januari een klacht ingediend, met foto's. Daarop ook bericht van Noa met het verzoek de aansluiting gereed te melden. (Zie eerste bericht)

Maar daar wordt gewoon niks mee gedaan, zelfs niet als iemand uit jullie eigen organisatie dit verzoekt.

Als je directe contact gegevens van verantwoordelijke managers van de netwerk afdeling hebtdan mag je die ook doorsturen, dan mail ik daar wel heen.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Check, heel gek dat het zo vastloopt, dus zou je je communityprofiel in willen vullen en hier een seintje willen geven als je dit gedaan hebt? Voornamelijk de adresgegevens zijn belangrijk.

Ik kan niks beloven maar ik wil in elk geval kijken of ik hier wat in kan regelen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 30, 2025

Ik heb de gegevens ingevuld

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dankjewel ​@HenkB079! Ik heb een collega hierover aan de mouw getrokken, ik hoop dat hij hier wat in kan regelen. Hij is op 6 mei weer terug van vakantie dus ik hoop in de loop van volgende week meer informatie te hebben. 

Ik houd je op de hoogte! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 15, 2025

Lukt nog niet erg hé. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Nee nog geen nieuws helaas, excuses dat het zo lang duurt! Ik heb een reminder gestuurd dus hopelijk in de loop van volgende week meer nieuws. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Kleine update tussendoor: ik heb het uitgezet bij collega's die aangaven hier achteraan te gaan. Ik heb nog geen update gekregen over hoe dat verloopt, dus ik hoop dat er in de loop van de komende week nieuws is. 

Zodra ik wat hoor laat ik het je weten! Laat jij het hier ook weten als er contact is opgenomen?